2019. december 10., kedd

Family reunion

Eléggé el vagyok maradva a bejegyzésekkel, most gyorsan pótolom a legfontosabb történéseket :)

Szóval: miután egy hétig teljesen szét voltunk szóródva a világban (én Németországban, Gábor Malajziában, a kuttyok pedig Kapuváron), nagyon vártam, hogy ismét együtt legyünk. Néha már-már hihetetlennek tűnt, hogy eljutunk idáig egyszer... a szétszórtság legnagyobb hozadéka az volt, hogy elképesztő mennyiséget aludtam... amikor nem a WS-on ültem, vagy ismerősökkel találkoztam, ledőltem és engem aztán semmi nem érdekelt... pihentem.

Pénteken 4-kor szállt le a gépem - a reptértől 15 percre lakunk, de csak jó 2,5 óra múlva értem haza (welcome to my life again), merthát ugye előbb felszedtem Gábort Győrben a vasúton (ő délelőtt szállt le Ferihegyen), azután irány Kapuvár, a kuttyokért.

Utóbbiak ismét a PetMan Kutyapanzió, vagyis Zsani gondoskodását élvezték. Aki tőlem panzió iránt érdeklődik, mindenkinek Zsanit ajánlom, tiszta szívvel. Nem is tudom mi lenne velem nélküle :) Annyira boldog voltam, hogy a sok hülyeség meg gond mellett afelől teljesen biztos lehettem, hogy a kutyák jól vannak - lelkileg ez nekem nagyon fontos, óriási terhet vesz le rólam.

És Zsani tényleg szereti a kutyáimat - ez egészen kivételes, mert mint gazdi tudom, hogy akárhogyanis, az ember mások kutyáját szereti-szereti, de valójában mindenki a sajátjaiért rajong.. Zsani pedig elvitte őket külön sétálni, csak őket és a két saját kutyáját.. olyan hálás vagyok neki. Fotókat is csinált, ezek minden napomban a fénypontot jelentették.. (a többit a képgalériába töltöttem fel :))

Fotók: PetMan Kutyapanzió



A másik, ami abszolút kellemes meglepetésként ért, hogy Newton - a korábbi gyakorlatával ellentétben - teljesen normálisan, sőt!! végtelen boldogsággal viszonyult hozzám, amikor újra találkoztunk. Egyáltalán nem sértődött meg, nem mutogatott be, mint eddig, hanem tiszta örömmel fogadott és elképesztően cukor módon boldog volt - akkor is és azóta is. Eddig sem tudtam magyarázni, hogy miért volt görény régebben... már készültem is rá lelkileg, hogy 3 napig le leszek tojva meg látványosan meg lesz rám sértődve - így még nagyobb örömként ért, hogy semmi :) Talán már "tudja", hogy nem hagytuk ott örökre, vagy ennyit erősödött a kapcsolatunk... nem tudom.. bár az tény, hogy nagyon jó évünk volt, az eddigi legjobb, együtt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése