2019. december 10., kedd

Förmedvény városi séta

Tegnap sokat sétálós nap volt, összesen 3 órát toltak a kuttyok. Mostanában a hétfő a Duna-Party napunk is, valahogy itt tudja összehozni a csapat a találkát.

Tegnap is, többen összejöttünk végre, meg elhatároztuk, hogy bemegyünk a városba forró csokit inni - tavaly ugyanis egyszer sem jött össze, meg amúgy is olyan rövid ideig van karácsonyi vásár.. 

Na mindegy, nem is részletezem, lényeg, hogy Asszírka totálisan szétesett. Newton sem volt boldog, hogy pórázoztunk, meg hogy át kell sétálni a hídon - eddig semmi baja nem volt vele - de a kicsi... hát az összeomlott. Még sosem volt ennyire gyökér. Füle-farka behúzva, kábé kúszva közlekedett, végtelenül boldogtalan volt és be stresszelve teljesen. Nem láttam még ilyennek. És azt sem tudom, miért. Látszott, hogy idegileg is teljesen kivan. Folyamatosan úgy nézett rám, mint akit éppen az imént vertem meg, pedig még csak rá se szóltam semmiért a sétán. Később egyszer már kiakadtam rá, amikor megint rácsavarta magát a lábamra, de addigra már én is teljesen szétstresszeltem magam, hogy most meg mi baja a kutyának... nem értem. Nem történt semmi különös, nem szidtam le semmiért.. a kaját sem vette el... a többiek is próbálták kioldani, de nem sikerült. A téren elengedtem kicsit, hogy a póráz ne frusztrálja, de semmi. A végén már mindentől megijedt.

Az tény, hogy a végtelenül pocsék időjárás is nehezítette a helyzetet - esett az eső. De olyan végtelenül barátságtalan, ködszitálás és eső közötti, makacsul hideg csapadék. Addigra szét is áztunk, de nem tudom, ez okozta-e Asszírkában a totális amortizációt.

Amikor visszaértünk a kocsihoz, szó szerint körözött a kocsi körül, hogy honnan juthatna be... és amint kinyitottam a boxát, rohanvást ugrott be. Nem értem. Itthon már teljesen OK volt minden, mintha mi se történt volna. Na, most mondja meg valaki, ilyenkor mi van. Pár hete voltunk utoljára a belvárosban, beültünk Gáborral meg a kuttyokkal cukrászdába, az is este volt, Asszírka tökéletes mintakutyaként viselkedett... most meg, mint valami elmeháborodott menhelyszökevény. Kíváncsi vagyok, mi lesz legközelebb. Készülök majd, valami extrém jutifalattal. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése