2019. december 17., kedd

BKK karácsonyi vacsi

Mint a Béta Kutya Klub büszke tagjai, már másodszor vettünk részt a karácsonyi vacsin :)

Korán, 4-kor kezdtünk, de mi nem bántuk, vasárnap este volt, mi pedig még dolgozunk a héten.

Nagyon szeretem ezt a vacsit, mert jó érezni, hogy egy csapat vagyunk. Még régen mondta Kriszti, hogy itt tényleg mindenki csapattársként viszonyul a többiekhez, együtt örülnek a sikereknek, nincs "hátamögöttkinevetem"-mentalitás, ami lássuk be, elég ritka és megbecsülendő.
Játékkal kezdtünk, először egy fonalat kellett legombolyítani, továbbadni, közben egyesével bemutatkozni, aztán visszafelé gombolyítva visszamondani, amit megjegyeztél a másikról :)

A következő feladatban pedig egy agilitypályát terveztünk, mindenki hozzátehetett egy-egy akadályt... szinte biztosak voltunk benne, hogy megehetjük majd, amit főztünk, mert Ági biztosan megépíti nekünk előbb-utóbb és futhatjuk le :D

Végül pedig mindenki neve felkerült egy kis papíron egy táblára, és írhattunk egymásnak a papírka hátuljára üzenetet, persze névtelenül :) Ez nekem különösen tetszett, igazán kedves ötlet, az ismeretlenséggel egy kis izgalom is fűződött hozzá. Én a "Higgy magadban jobban!" üzenetet kaptam, szóval biztosan olyasvalaki írta, aki ismer :) Van is tippem, de nem árulom el :)

Nagyon szeretem, hogy Ági mindig kedves ötletekkel és játékokkal készül, olyanokkal, amiket együtt csinálunk, mint csapat. Plusz, ki nem állhatom, amikor ilyen kötelező "szereplős" játékok vannak, mint pl. activity, mert én is olyan személyiség vagyok, aki utál kiállni mások elé és kötelezően "beégetni magát". Szeretem, ha egy szervező fel tudja mérni, hogy nem mindenki rajong az ilyen játékokért, különbözőek vagyunk... szóval kifejezetten szeretem Ági játékait, mert intelligensen vannak kitalálva.

Illetve olyan jó, hogy mindig van ajándékozás, plusz Ágitól is kapunk ajándékot, amit ráadásul ő maga készít nekünk. Idén szuper húzkodós játékot kaptunk, természetesen zöldben, nagyon fog tetszeni a srácoknak, imádják az ilyesmit :)

Mi az idei ajándékozottainkat csak felszínesen ismertük, így a kérdezés stratégiáját követtük, tényleg remélem jól választottunk nekik.

Engem Kriszti húzott, akitől egy csodaszép collie-s nyakláncot és egy collie-s vászontáskát kaptam. Imádom mindkettőt ❤️ A nyakláncot azóta sem vettem le (és nem is fogom), a táskát pedig már használom is. Igyekszem nullára redukálni a nejlonzacskó felhasználásomat, vannak péksütis/gyümölcs/zöldséges textilzsákjaim is, meg a bevásárlótáskáim is sokszor használatosak (amíg el nem szakadnak ugye).

Gábor pedig Évitől kapott egy fantasztikus, fatáblás, földikutyás(!!) házszámot :) Hát, ki lehet találni, mennyire örült neki :D Azóta is kint van az asztalon, nézegeti :D

Ezek után a vacsi már csak azért számított, mert éhesek voltunk :) Nagyon jót beszélgettünk Krisztivel, Antival, Zsuzsival, Évivel, igazán szuper kis este volt :)

Köszönjük a Béta Kutya Klubnak, hogy a tagjai lehetünk, váruk a következő évet, velük :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése