2021. április 16., péntek

Napközisek

A COVID alatt viszonylag kevés a szocializációs lehetőség az állatkák számára, így amikor megláttam, hogy Zsaninál (PetMan Kutyapanzió) van lehetőség napközire, be is jelentettem a srácokat, csütörtökre.

Miután éppen irodai napom volt, így reggel szépen felöltöztem (a kutyák azonnal teljes apátiába süllyedtek, jót nevettem rajtuk, persze csak magamban). Induláskor aztán váratlanul hívtam őket, rájuk adtam a nyakörvet, volt nagy örömködés!

Aztán szurkoltam erősen magamnak, hogy ne a rutin győzzön és az autópálya megfelelő oldalán hajtsak fel.... mert Kapuvár persze tök totál ellenkező irányban van, mint a munkahelyem.. a kutyák meg olyan csendben utaznak, néha fel szokott merülni bennem máskor is, hogy most akkor itt vannak, vagy nincsenek?

Szóval tankolást követően elgurultam velük Zsanihoz, aztán melóba, aztán vissza értük este. Ez összesen 3,5 óra vezetés, elég is volt aznapra :D

Nagyon örültem, hogy látom Zsanit, kicsit még beszélgetni is tudtunk a nap végén, a kutyák pedig - hát ők nyilvánvalóan nagyon boldogok voltak. És hullák, ami legalább ennyire fontos :D

Készült rengeteg szuper fotó, ezeket le is nyúltam rögtön, íme:

Végre valaki viszonozza az érzelmeit XD











Persze a fotók jól lebuktatták őket, hogy egész nap szerelmesek voltak, mint az állat. De ha jól látom, legalább felosztották maguk között a nőket.

Mindent nagyon szépen köszönünk Zsani, egy élmény volt, legközelebb is menni akarnak, azt mondták!!!

2 megjegyzés:

  1. <3 mindig szeretettel várjuk őket és persze titeket is, jó volt egyet beszélgetni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi Zsani! Mindig megmentesz, komolyan.
    (azt mondtam, hogy Newton hormonszintje még 3 napig a plafonon volt?? XD)

    VálaszTörlés