2021. április 16., péntek

Előszülinap

Juuuj, ma megkaptam az előszülinapi ajándékomat Gábortól, íme:


Nagyon szerettem volna már egy ideje egy fésülőasztalt, mert amellett, hogy rühellem a kutyafésülgetést minden szinten, öregszem is, ami azt jelenti, hogy a végére általában letört a derekam.

A skótjuhászfésülés komoly fizikai meló egyébként, még úgy is, hogy én nyilván nem annyira profin csinálom, csak igyekszem. Aztán amikor a kutya a padlón áll, te meg hétrét görnyedve próbálod bontani a mellkasán, gallérján, hasán, lábán a szőrt, na, az gyilkos. Ha belegondolok, lehetséges, hogy az egy percen belül elhangzott káromkodások száma miatt is esett Gábor választása erre az ajándékra :D

Nagyon-nagyon szépen köszönöm, tényleg csodálatos ajándék, mint kiderült, még Anitával is szervezkedtek a hátam mögött, meg vagyok hatódva teljesen!! ❤

Rögtön ki is próbáltam, rendbevágtam mindkét kiskutyát, aminek ők nem örültek, de nekem már csak a csuklóm fáj, a derekam nem!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése