2020. május 1., péntek

Kirándulás - Csesznek

A múltkori elég rossz emlékek ellenére nagyon vágytam ismét egy kirándulásra... annyit tudtam tenni az ügy érdekében, hogy ismerős, kevésbé távoli helyre mentünk, ahol tapasztalatunk alapján nincs sok vad.

Csesznek, Kő-árok, visszafelé piros+. 7,2 km, pont 2 óra :)



Nagyon szeretem ezt az útvonalat, kényelmes, kellemes táv és nagyon szép. Persze elfáradni nem fogunk (a kutyák meg aztán főleg, a pihenőnél pl unalmukban kergetőztek egy nagyot), de nem túrának fogjuk fel, hanem erdei sétának :)

Az idő csodálatos volt, csepegő eső, gyönyörű felhők. Vaddal nem találkoztunk, annyira nyugis volt az egész... Nagyon élveztem.

Nem igazán fotóztunk, a kutyákról csináltam pár képet, Gábor meg egy szép, öreg kidőlt fáról. Azért ezeket felteszem.



Asszírka begyűjtött néhány növényt..

Annyira szép és atletikus ez a kutya... imádom.



Nyúl ❤️


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése