2021. október 24., vasárnap

Szabizáró PeKe-séta és sánta Nyúl

Rendkívül ritka a kis életünkben, hogy egy programért nem kell órákat utaznunk, de ma valóra vált az az álmunk, hogy mások jönnek ide, a PeKe (Pest Megyei Kutyások Egyesülete) ugyanis hozzánk szervezett egy kirándulást. Szóval mi csak elegánsan lesétáltunk az 5 percre levő taliponthoz, a séta és az ebéd között pedig hazaugrottunk lepakolni/átöltözni.

Összesen 10 km-t toltunk le, 3 és fél óra alatt. Nem túráztunk, inkább sétáltunk, de nagyon kellemes volt, gyönyörű időben, sok-sok kutyával. Ugyan a mieinknek minden ismerős volt, a megszokott sétaútvonalakon haladtunk, de a rengeteg inger persze sokkal jobban kifárasztja őket.

A sétát egy kellemes, közös ebéddel zártuk (már mindenki farkaséhes volt), ilyenkor annyira, de annyira tökéletesnek érez mindent az ember XD Utána ismét 5 perc alatt itthon voltunk, egészen elképesztő :D Kiváló lezárása volt ez a program a két hetes szabimnak, igazán jól éreztem magam a sok-sok kedves emberrel, kutyával. Azonkívül a tegnapot is mihamarabb felejteni szeretném és ez ebben is nagyon sokat segített.

Képeket Péter készített, amint feltöltik őket, én is rakok fel ide.

Természetesen, hogy ne legyen minden olyan nyugis, Newton amióta hazaértünk, minden előzetes jel nélkül elkezdte nem terhelni a jobb hátsó lábát. Amikor az udvarból jött befelé, már láttam, hogy valami nem OK, de akkor még rálépett. Átnéztem a talpát, lábujjközeit, mancsát, lábát, kiszedtem mindenhonnan a növényeket, átmasszíroztam, meghajtogattam az ízületeit, nem jelzett semmit. Most viszont, amikor az előszobából jött be a szobába aludni, már nem terhelte egyáltalán.

Megőrülök. Ha nem javul, holnap reggel doki. Fogalmam sincs, mi történhetett, de semmi külső sérülés nem látszik rajta, nem jelez fájdalmat nyomásra, a lába rendesen hajlik. Egészen hazáig gond nélkül sétált. Lehet, hogy kiugrott valamije, vagy csak meghúzott egy izmot... egyszer kérdeztem Johannát, mit lehet tenni ilyenkor, amikor egy kutya meghúzza valamijét. Ő azt mondta, a masszírozás, hajlítgatás segíthet, aztán ha nem javul pár napig, akkor orvos... hát, én elviszem reggel rögtön, ha ez így marad.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése