2021. január 1., péntek

Kirándulás - Bakonyszentlászló

Az élet megy tovább... a szilvesztert jól megúsztuk, egész nyugiban sétáltunk este. Éjjel mondjuk több volt a petárda meg tűzijáték, mint tavaly, így, hogy jobban korlátozták :D Gábor fent maradt az állatkákkal fél kettőig, Asszírka bevackolt mellé a kanapéra, így mindenki túlélte az éjjelt :) Nyúl nem izgatta magát túlságosan, minden szilveszterkor hálával gondolok Katára, hogy ilyen kutyát kaptam tőle.

Újévi kirándulásnak ezúttal egy könnyű, 10 km-es, szint nélküli bakonyszentlászlói kört választottam (látszik, hogy öregszem). Az útvonal szinte majdnem egyezett a novemberivel, megtoldottam annyival, hogy elsétáltunk a Kőpince-forrásig, Vinyére. Az az igazság, hogy nekiálltam tegnap késő este egy másik útvonalat kitervezni, de mivel nem jött össze elsőre (nem volt ott út, ahol a papírtérkép szerint kellett volna lennie), hagytam a fenébe és egy régihez nyúltam vissza.

Kellemes mínuszpárfokokban indultunk, a kutyák is mindig feldobódnak a hidegtől, mi is élveztük. Álmosnak álmosak voltunk, hiszen nem sokat aludtunk, nekem egész nap fáj a fejem mint az állat, de annyira szeretjük a téli kirándulásokat, hogy a táj szépsége feledtetett mindent :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése