2020. december 26., szombat

Klubos kirándulás a Programok Hatlábon-nal a pákozdi ingóköveknél

Amikor megláttam Nóri kiírását a mai kirándulásról, nem volt kétséges, hogy menni szeretnéééék! Gyorsan megbeszéltem Gáborral a dolgot, aki szegény már megszokta a hektikus életet velem és azonnal beleegyezett.

Nagyon hiányzott már a társaság, nekünk és a kutyáinknak is, ezt biztosan állíthatom. Lecsaptunk tehát a lehetőségre. Reggel 8 előtt indultunk, fél 10-kor volt a találkozó. A 81-es még sohasem volt ilyen nyugodt, seperc alatt leértünk, 9 után nem sokkal ott voltunk.

Szép számmal összejöttünk, volt olyan pár, aki 5 kutyát hozott - amelyekből egyik bullmasztiff, másik német dog. Ezek után a másik három szinte mindegy is, micsoda :D 

A túra 1,5-2 órás volt, ezúttal feladatok nélkül, illetve egy-két helybenmaradós csoportképpel :) Ettől függetlenül vittünk jutifalatokat, klikkert és én foglalkoztattam is Nyunyut saját örömünkre, mert ő konkrétan elvárja a feladatokat, annyira tudja, hogy ennek a kirándulásnak a feladatok szerves részei :D Cuki volt, imádta, csinálta. Nagyon szeretem ezt a programot. Reméljük ismétlünk nemsokára! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése