2020. augusztus 23., vasárnap

BKK háziverseny 2020.08.20

Idén a vírus miatt a Bétás háziverseny májusról augusztusra csúszott. Másodszor vettünk részt rajta, de nagyon vártuk, szuper jó hangulatú, csapatépítő esemény, a karácsonyi vacsi mellett a másik olyan alkalom, amikor az egész klub együtt van.

Ez alkalommal Asszírkát vittük csak, mégpedig azért, mert Newton-ra háromnapos terelőtábor várt, amiről tudtam, hogy gyilkos lesz, tekintettel az idegen helyen alvásra, ismeretlen kutyatársaságra és a sűrű tréningekre. Szóval őt pihentettem, pedig nagyon kellett volna nekünk ez az alkalom, hiszen jövő hétvégén a Szigetköz Kupa vár ránk, első A1-es szereplésünk (pánik mode ON).

Asszírka kismajomnak viszont jól jött az egész, szokja a versenyhangulatot :)

Őszintén mondom, nem izgultam :) Annyira szeretem ezt a barátságos légkört, Asszírkához pedig nem nagyon szoktam teljesítménykényszert párosítani. Azonkívül inkább a csirkemájas zsíroskenyérre és snidlinges körözöttre fókuszáltam :D

A futamok méretenként voltak, viszont a szintek a méreten belül változtak. Ági ezt úgy oldotta meg, hogy az akadályok nem voltak beszámozva, hanem papírt kapott mindenki, a szintjének megfelelő akadálysorrenddel. Szóval a bejárás térkép alapján zajlott :) Nem volt nehéz, ha az ember előre megnézte a papírt és nem a pályán, menet közben próbálta kezelni a szitut :D Viszont cserébe én valamiért úgy döntöttem, hogy csak 10-ig tart a pálya, aztán Gábor is megnézte a papírt és szólt, hogy amúgy 17 akadály vár ránk.... szóval pánikszerűen megtanultam a végét is :) Gittivel is bejártuk közösen, ő Stark-kal futott kezdőt. Eszmét cseréltünk, egy váltást neki köszönhetek :)

Térképalapú pályabejárás

Utolsóként futottunk, én úgy éreztem hogy szipiszupi gyorsak voltunk, aztán persze amikor az ember visszanézi a videót, rájön hogy a csiga is elhúzott mellette százötvennel valószínűleg... sebaj.


Végül 2-ből elsők lettünk :) Örültem nagyon Asszírkának, nagyon lelkesen és szépen rohant, tőle pedig ennyi elég is nekem ❤

Senki nem néz a kamerába...

A verseny második felén, a csapatváltón már nem tudtunk részt venni, de így is nagyon jól éreztük magunkat - megtiszteltetés a Béta Kutya Klub tagjának lenni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése