2020. március 29., vasárnap

Vidám karanténidők

Csak gyorsan lejegyzem az utókor számára, hogyan is telik a karanténidő nálunk. Azt kell mondjam (lekopog-lekopog), hogy eddig csak jót hozott. Nincs tömeg a boltokban, postán, gyógyszertárban. Mindenki rendesen sorban áll és tart 1,5-2 méter távolságot. Nem lihegnek a nyakadban, nem sürgetnek. Kiesett a munkahelyi utazási idő (meg stressz!!), nincs hajnali kelés, nyerünk naponta 2 órát minimum. Olcsóbb az üzemanyag. Alig van forgalom az utakon, meg úgy akárhol. Múlt hétvégén a Gerence-völgy üres volt, pedig ott aztán el szokott szabadulni a pokol nép.

Sokkal több időt töltünk a kutyákkal, hiszen minden nap itthon van legalább az egyikünk, sokszor mindketten. Olyan jó együtt lenni... én nagyon szeretem. Newton-on mondjuk meglátszik mindez, fáradtabb, mint lenni szokott :) 

Itthon vagyok világosban, kiegyensúlyozottabbnak érzem magam, sokkal több kedvem van gyakorolni is velük. Múltkor már kihagytam egy napot, mert láttam a kutyákon, hogy nem szokták a szántást :D Követek néhány online "kihívást" vagy "tréninget". Most mindenki ingyen tesz fel egy csomó szuper anyagot, csak válogatni kell, ha épp unatkoznál. Én még nem tartok itt, egyszerűen annyi minden van, amit szeretek csinálni és most van időm/energiám... dekoráltam a lakást, olvasok, blogot írok, kirándulunk, gyakorolunk az udvaron, fésülöm őket rendesen, új intelligenciajátékot vettem nekik, megcsinálom a körmeimet, vettem hajpakolást magamnak :) Végtelen a sor...

A társas programok elmaradnak ugyan, de a kirándulásokkal igyekszünk fizikailag, a gyakorlásokkal pedig mentálisan fárasztani az állatkákat. Szerintem átmenetileg ez tökéletes, meg kicsit más, a megszokott mókuskerékhez képest.

Őszintén remélem, hogy másnak is jól jön ez a kis extra idő - és senki nem lesz komolyan beteg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése