2020. március 29., vasárnap

Kirándulás - Németbánya

Tegnap csak a környéken mentünk egy 3 órás kört, így ma mindenképpen el akartam szabadulni messzebb. Múlt vasárnap a Gerence-völgyi túra annyira szép volt, hogy ismét a Bakonyt választottam.

Ezt az útvonalat már régebben terveztem, Németbányáról Csehbányáig, meg vissza. Kb. 15 km - 4 óra 20 perc volt, kényelmes, nézelődős tempóban.



Azt kell mondjam, nem volt túl látványos kirándulás, kellemes volt, elfáradtunk, de nem nagyon fogjuk ismételi. Fiatal, itt-ott ritkított bükkösben haladtunk, többször erdei murvás úton. A Roth Gyula tanösvény néhány információs táblából és egy szebb pihenőből áll, legszebb része talán, amikor a Szénpajta felé, a patakvölgyben halad (a térképen pont ez nincs jelölve, út közben módosítottam erre).

Ami nagy öröm, hogy a kutyákból alig szedtem ki kullancsot, max 10 db-ot a kettőből, a tegnappal ellentétben, amikor a 2 kutyáról kb 30 dögöt gyűjtöttem.

Jöjjenek a képek, mint mindig:


Pisztrángos-tó

Roth Gyula dombormű


Bogláros szellőrózsa


Próbáltunk csinálni négyes selfie-t..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése