2020. március 16., hétfő

Így játszunk mi

Ma is felvettem a treibball gyakorlást (ezt most nem teszem fel, sok újdonság nincs benne, majd akkor ha nagyobbat léptünk előre), aztán észrevettem, hogy belekerült a játék is, amit befejezésképpen műveltünk mindkét kuttyal.

Gondoltam ezt érdemes feltenni, én is most láttam magamat először játék közben. Aki ismeri a témát, annak fel is fog tűnni, hogy Newton-nal jóval nehezebb játszani. Érdekes, hogy ő az ösztönerősebb, tud robbanni minden ingerre, a játék vele mégis nehezebb. Még mindig nem húz rendesen és eleget, én túl sokat mozgok, ő pedig hamar kifárad és megunja a bulit. A futkározás közbeni visítozásomat leépítettem (bár a hangot levettem a videóról), de még így sem az igazi. Viszont amiben szerintem előreléptünk, hogy legalább játszik!!! Régen csomószor érdektelenségbe fulladt a dolog elég gyorsan, illetve csak feszkóból játszott, a frusztrációt levezetendő. Most jókedvűen tolja és sokkal gyakrabban rá is vehető! Szerintem ebben Asszírkának is óriási szerepe van, mert ő meg egy mókamester, folyton és mindenkivel játszani akar. Newton-t is addig nyaggatja, amíg az bele nem megy a dologba. És mivel Asszírka elég kitartóan és folyamatosan b*szogatja a játékigényével, talán meg is szerettette vele egy kicsit.

Asszírkával játszani élmény. Ő aztán lelkes, kirobbanó, beleadja az összes energiáját. Gyors, jól kontrollálható és általában imádnivaló. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése