2020. február 2., vasárnap

Termékek, amik bejöttek nekünk - Világító nyakörv és hám

Arra gondoltam, indítok egy új sorozatot, amiben bemutatom, nekünk mely termékek jöttek be a mindennapi használat során. Direkt nem írtam termék"tesztet", mert nyilván nem próbáltunk ki mindenből 5-10 féle, különböző márkájú példányt, de sokmindenből volt több, ezeknél tudok összehasonlítást is írni. Meg úgy gondolom, ha valaki keresgél, sokat tud spórolni, ha mások által már tesztelt felszerelést vesz :D Én nem részesedek sehonnét, nem reklámozok, nem írok fizetett vásárlói véleményt, csak - nem túl kíméletesen - használom a cuccokat.

Második körben a világító nyakörvet és hámot mutatom be.

Ha ismét az lenne az első kérdés, hogy megéri-e ezeket beszerezni, megint azonnali igennel válaszolok.

Óriási biztonságérzetet ad, ha az ember látja, merre mozog a kutyája a sötétben. Én már nem is mernék másként sétáltatni esténként, mint világító cuccokkal, minimum nyakörvvel.. Vettem vagy 600 cuki-színes-mintás textilnyakörvet a kutyáimnak, de legeslegtöbbet mégis a világítót használjuk.

Először az egyszerű ledes csövet próbáltam ki, rengeteg helyen, márkával vagy márka nélkül lehet kapni, én a Fressnapfban vettem, AniOne-osat. Mindenféle színben, méretben elérhető, sőt, méretre vágható, van USB-s és elemes is, valamint ez a legolcsóbb konstrukció. Én azt tapasztaltam, hogy sajnos nagyon rövid ideig bírja csak, egy-két órát, ami nekünk nagyon kevés.

Sima ledcső - rengeteg helyen kapható, olcsó, csak nagyon rövid ideig világít
Forrás: www.abc-zoo.hu

A másik típus a Trixie világító nyakörve volt, szintén egy egyszerű karika, szövetszerű anyaggal bevont cső, több színben kapható, mi citromsárgában vettük a Fressnapfban. Ugyanúgy méretre vágható, viszont pici csavarokkal kell rögzíteni a csövön a kapcsoló/töltőrészt és itt meg is bukik a történet. Nem lehet normálisan visszahajtani a csavart a műanyag csőbe, nem is tart rendesen, esik szét az egész. A citromsárga szín gyatrán világít, egyáltalán nem jól látható. Nem ajánlom.



Ami a nyertes lett nálunk, az az Eyenimal világító nyakörve. Ez önmagában nyakörvként is használható, fokozatmentesen állítható (persze több méretben kapható), USB-ről tölthető és nagyon sokáig bírja, akár 6 órán át, folyamatosan világító üzemmódban. Elég erős fénye van, ami hosszúszőrű kutyán még fontosabb - így is inkább fényködöt von a kutya nyaka köré, semmint világít :D Nem drága, 3 500 Forint körüli ára van, de sokszor leárazzák pl zooplus-on. Miután mindennapos használatban van, gyorsabban amortizálódik, évente cserélni kell, mert valahogy elkoszolódik, megtörik a led, gyengül a fénye teljesen feltöltött állapotban  is.



Ha a színeket nézzük, legjobban a zöldet ajánlom, ez látszik a legmesszebbről, azután a kéket, végül pirosat. A citromsárgának meg nincs értelme.

Fokozhatjuk a láthatóságot (és a karácsonyfa-élményt) világító hámmal. Hosszú szőrre ez is előnyös, elég jól látszik.

Csak egyetlen, könnyen beszerezhető márkából találtam, a Fressnapfos AniOne-tól. Nem túl olcsó, skótra 8 000 Forint körüli, de mindig van leárazás, érdemes megvárni :) Használható önmagában, normál hámként - mi fiziora is ezt visszük. Több színben, méretben kapható. A világítóidejével nem igazán vagyok elégedett, kb 1,5 óra, nagyon kevés, de mit csináljak, nincs más... külön kell tölteni a háti és mellkasi pántját, így kissé időigényesebb és macerásabb. Mindezek ellenére tudom ajánlani, megéri megvenni annak, aki sokat sétáltat sötétben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése