2020. február 4., kedd

Kirándulás a Virágos-nyergen a Programok Hatlábonnal :)

Kicsit érdekesre sikeredett a cím, pedig így volt, szombaton újra csapattal voltunk kirándulni, életünkben először a Programok Hatlábon formációval, vagyis Vámosi-Nagy Nóriékkal. Nórit régről ismertem, de a kiképzésvezetői tanfolyam meg egy treibball szeminárium óta nem találkoztunk élőben - és ezek is már vagy egy évtizeddel ezelőtt voltak.. 

Nekem egy idő után mindig elkezd hiányozni a bandázás, nagyon szeretek hasonlóan gondolkodó emberkékkel, közösen kutyázni. A saját csapatunk mostanában sajnos teljesen szétesett - nem könnyű tartani a kapcsolatot, hiszen mindenkinek van épp elég dolga, mi is kijjebb költöztünk, stb. stb. - ideje volt tehát közösségi programot keresni.

Facebook-on követem a csoportot egy ideje, most megláttam ezt a kiírást és pénteken el is küldtem a jelentkezési lapot. Szép időt ígértek, tavaszi meleggel, nem voltak kérdésesek az útviszonyok sem - mert mi persze csak ezért utaztunk fel Pestre... de már megszoktuk... ha minőségi kutyás programot szeretnénk, 95%-ban menni kell.. :(

Időben felértünk és örömmel láttuk, hogy összejöttünk jópáran. Kutyáink teljes boldogságban, főleg a Nyúl, nyilván

Mivel Nóri ezeket a sétákat mindig feladatokkal tűzdeli meg, vinni kellett jutifalatokat és klikkert. Ennek nagyon örültem, régen tanítgattam az ebeket, pedig Newton nagyon igényli, ebben nőtt fel.. bandázás/rohangálás és feladatok felváltva. Nem bíztuk a véletlenre, májat vittünk sajttal keverve.. kellett. Az első feladatnál (sima szemkontakt) toltam a falatkákat rendesen, hogy érdekesebb legyek, mint minden más :D Aztán persze lejjebb ment a lelkesedés és utána már könnyebb dolgunk volt.

Nagyon tetszett, hogy volt mindenféle feladat, a helybenmaradás versenytől a páros, kétkutyás mutatványokig :) Szimpatikusak voltak a túratársak és Nóri is nagyon kedvesen vezette a programot. Jól éreztük magunkat, szerintem fogunk csatlakozni máskor is :)

Képeim sajnos nincsenek, ígértek, de még nem raktak fel. Ha lesznek, pótolom.

UPDATE: íme néhány kép :)




Egyik kutya kerüli a másikat - gyakorlat :D

Jajjdeokosfejevan ❤️

No komment... helybenmaradás gyakorlás :D A kutya feje se semmi.. "Ennek meg mi baja??" :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése