2020. február 17., hétfő

Kirándulás az Alsó Zsíros-hegyen a Programok Hatlábonnal

Kicsit már uncsi lehet a sok kirándulós beszámoló :D

De én nagyon örülök ezeknek a programoknak, az előző bejegyzésben már összefoglaltam, miért. Szuper alternatívája a saját túráinknak, a kutyáink pedig sokkal hatékonyabban fáradnak :D

A mostani túráról nem sok emlékem van ami azt illeti, németországi kiküldetésből érkeztem meg péntek éjfélkor, hazaértünk éjjel 1-re, aztán 6-kor kelés és 7-kor autó.

Pedig az útvonal gyönyörű volt, sütött a nap - és nagyon sokan voltunk! Nem is lehetett volna ideálisabb :)

Volt valaki, aki ugyanígy gondolta ezt: Newton... komoly szerelme, Freddie, a mopsz is eljött ugyanis, ismét.... igen, Freddie egy ivartalanított kan.. De ez Newton-t nem zavarja, igazi egybites kankutya.. az agya innét kezdve totálisan hormonban úszott. Amúgy nagyon cukin csinálta, nem bunkó, de az idő nagy százalékában kísérgette a kutyát, fetrengett neki és udvarolt.. a mopsz amúgy még játszik is vele, de azért felhatalmaztam a gazdáját, hogy bármikor nyugodtan keverjen le a Nyúlnak egy nagyot. Hála égnek nem volt olyan durva a szitu, a gazdi is azt mondta, egyáltalán nem zavaró, nem ragadt rájuk folyamatosan.

De a feladatokat mindez rendesen hazavágta. Néhány dolgot meg tudtunk azért csinálni (helybenmaradás, két lábbal fára felugrás, stb), de pl. a gazdikeresés annyira nem érdekelte a kiskutyámat, hogy felőle aztán ott hullhattam volna el az erdő közepén.

Inkább jöjjenek a képek.





Félig alszik...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése