2019. november 2., szombat

Kirándulás - Csolnok

Már a múltkori túrán beszéltük a többiekkel, hogy a háromnapos hétvégébe mindenképpen integrálunk egy kirándulást - így is történt :)

Közben is leveleztünk Dórival, ő talált több opciót is, végül a Gerecsébe, a Hegyes-kő köré szerveztük az utat. Pro szintre emeltem a dolgot, életemben először külön facebook-eseményt is kreáltam!! Nagyon büszke voltam magamra, később kiderült, hogy feleslegesen, mert okoztam némi kavarodást a helyszín megjelölésével..

Szerintem még sohasem volt ekkora a káosz az odatalálással, mint a mai napon... de nem csak nekünk, mindenkinek. Minket a GPS térített le az útról és konkrétan bevitt az erdőbe, mert szerinte arra rövidebb. Mármint az út. Mert a 3,4 km-es visszalevő távolságot 15 perc idővel jelölte meg. A normális úton is pont ennyi lett volna.. de mi hittünk neki, tolathattunk is vissza a keskeny, murvás-földes erdei ösvényről... Csolnokon aztán még eltévedtünk párszor, többek között a navi bevitt minket egy olyan keskeny utcába, hogy az ott parkoló autó mellett egyszerűen nem tudtunk elmenni - tolatás vissza ismét, juhú.. Peti talált oda az indulási helyszínre először, Dóri is máshová ment - mert őt meg én térítettem el... Amikor kijelöltem az indulópontot, a csolnoki focipályát néztem ki és küldtem el a többieknek messengeren. Amikor viszont kiírtam a facebook eseményt, a Csolnoki Szabadidőközpontot jelöltem meg, mert ez ismerte fel, mint helyszínt - és ami úgy tűnt, ugyanaz a létesítmény.. nos, nem. Csolnokon kettő focipálya is van! Úgyhogy azt sem tudom, Peti honnan tudta, hogy a mááásik - valószínű ő nem az esemény, hanem az üzenet alapján jött.. Meg úgy volt, hogy Évi is jön, aztán meg mégse.. lehet hogy tudott valamit.

Na mindegy, kicsit káoszosan, kicsit megkésve, de azért elindultunk.

Az útvonal 11,2 km volt, az elején több mászással, a végén pedig kellemes, laza, picit dimbes-dombos szántóföldi úttal.

Az időjárás közepesen volt kegyes hozzánk, az ígért  9-13 fokhoz képest kb 5 fok volt, az ég teljesen borult - és fújt a szél, mint az állat. Hát, ennyi. Nem lehet mindig minden tökéletes. Szerencse, hogy nemnyávogós csapatunk van... :D

Nekem ez a túra is nagyon tetszett, kék négyzet-kék-kék kereszt és jelöletlen utakon haladtunk. A Gete-hegy - Nagy-Gete - Hegyes-kő részen végig szép kilátás kísért minket, erdős-szurdokerdős-fenyves szakaszokkal, utána pedig a már említett szántóföldi ösvényeken haladtunk, a magasban hollóktól és ölyvektől kísérve. 

Azt hiszem, már csak a képek hiányoznak:



Nagy-Gete (457 m)



Hegyes-kő


Bányász-Emlékkő Csolnok közelében


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése