2020. július 17., péntek

Sűrűsödés és 1 kulcs Asszírkához

Már megint sikeresen egymásra szerveztem néhány programot, szóval korrigálhattam gőzerővel.

Tehát jelen állás szerint az augusztus úgy fog kinézni, hogy:

  • augusztus 1.: I. Dunakanyar Agility Kupa. Itt leszünk Nyunyuval utoljára kezdők. Sír-sír. Olyan kis kellemes bulis dolog volt ez. Nem is aggódtam halálra magamat, rövidek voltak a pályák és könnyűek az akadályok. Ennek annyi. Ezt a versenyt azért tettem be, mert a koronavírus-helyzet miatt januárban voltunk utoljára versenypályán és A1 előtt mindenképpen szükségem van egy "bemelegítésre". Az A1-től nagyon félek. Itt már bazi kevésnek tűnik a 8 perc a memorizálásra... plusz, nagyon óvatosan fogom vezetni a kutyát, hogy biztosan meglegyen  a szlalombejárat, stb. Így viszont csigák vagyunk. Az A1 azért sem motivál túlságosan, mert ebben a kategóriában vannak a legtöbben, főleg maxiban.. a bármiféle eredmény esélye, de még a hibátlan futam (időhiba-jelenség, ugye!!) esélye is erősen konvergál a 0-hoz. Na most akkor mi is a buli abban hogy 50-ből standard 48.-ak legyünk?? Mindegy, jöjjön aminek jönnie kell.
  • augusztus 20-22.: terelőtábor Székesfehérváron. Vegyes érzésekkel viseltetek ez iránt is (úgy látszik ez a fázis van). A birkák elég kis ijedősek, nem tudom, mit fogunk összehozni hosszú kihagyás után. Plusz, idegenben leszünk/alszunk 3 napon át, hát, Newton tutira összerogyik a végére. Valahogy mesterségesen pihentetnem kellene majd, de fogalmam sincs, hogyan :( némi boxtréning rohadtul nem ártana (nem lesz belőle úgyse semmi...) A tábor előnye a több napon át tartó munka, remélem hasznos lesz :)
  • augusztus 29-30.: Szigetköz Kupa. Ahogy említettem, már A1-ben indulunk. Gondoltam rá, hogy szólok Apának, jöjjön ki megnézni minket (még sosem látott, ez a helyszín pedig közel van), de mivel életünk első A1 futamai lesznek, lehet mégse kéne :D Olyan fura, hogy szombaton lesz 2 A1 meg egy finálé, vasárnap viszont 1 A1 és 1 open. Utóbbit kihagyom, az tuti. Szerintem elég hullák is leszünk, nem fogom bánni, ha csak egyet futunk.

Fentieken kívül tervezek még egy vasadi szeánszot augusztus elejére (visszatérésként, ugye), illetve lesz egy Béta Kutya Klubos háziverseny is, mondjuk a terelőtábor miatt nem biztos, hogy részt tudunk venni rajta :( Vagy elküldöm Gábort Círiennel :D

Ezzel a szép átkötéssel gyorsan lejegyzetelem, hogy úgy érzem, találtam Asszírkához egy kulcsot agility-ben. Vele azért szívok rendesen, mert amilyen cuki olyan nem kitartó. Szóval ha valami nem megy, vagy nem buli, akkor szerinte ottrohadjonmeg én meg imádkozhatok neki, hogy jajhátolyanügyesvagypróbáljukmegújra.

Utóbbi edzésen, az utolsó körben viszont lefutottam vele egyben a húszakadályos pályát, amit Newton-nal sem sikerült!

Szóval, ennyi időhúzás és sejtelmeskedés után leírom azt a frenetikus felfedezésemet, hogy Asszírkának magabiztos felvezető és sebesség kell. Ennyi. Persze, van hogy több segítségre van szüksége, mint pl Newton-nak, aki akkor is megcsinálja a feladatot, ha én elrontom, de az előbbi két tényező kulcsfontosságú. A teljesítménye fantasztikusan javul ilyenkor. Már csak nekem kellene bírnom a futást.

Okos feje..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése