2019. szeptember 18., szerda

Sportalapozó otthoni gyakorlás II.

Ismétlem, ezek a bejegyzések tényleg csak nekem érdekesek, azért írom őket, hogy hétvégén tudjak válaszolni a "hogy sikerült a héten a gyakorlás?"- kérdésre..

Mivel kedden agility aztán még séta volt, a második gyakorlásra tegnap este került sor. Hulla voltam (3/4 9-re értünk haza), így a játékot nem erőltettem, főleg hogy a múltkori tapasztalat alapján kint, az udvaron fogom csinálni a következő etapot.

Tehát csak az önkontrollra/koncentrációra mentünk rá, Asszír kezdett. Nagyon ügyes volt, szépen ment neki a váltás az állapotok között! Szerintem nem lesz itt gond :)

Newton bonyolultabb volt. Zavarást nem tettem a gyakorlatba, igyekeztem pörgetni és a koncentrációt falatkeresésekkel váltogatni. Néha az alapfeladat sem ment annyira, nem nézi egy-az-egyben a falatot, kicsit mellénéz, vagy elfordítja a fejét és a szeme sarkából nézi a kaját. Ilyenkor újra kezdem a feladatot, vagy kicsit húzkodom a feje előtt a kezemet, hogy jobban figyeljen.

A váltás a koncentráció és aktivitás között jól megy szerintem, ez már nekem is megvan, hogyan csináljam.

A zavarást a következő blokkban kezdem - bár ha akkor se megy az alap, akkor nem. A zavarást nekem is tanulnom kell. Illetve oldalnézetben nem látom pontosan, hova néz a kutya és mikor veszi le a tekintetét a kezemről..

Valószínűleg Newton-nál kicsit sok volt a gyakorlás (ez perceket jelent ismét, de sok) ... még rövidebbre kell vennem. Meg kellene határoznom, hogy rendben, 3 gyakorlat - és ennyi. Következő alkalommal így lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése