2019. szeptember 8., vasárnap

I. Skót juhász találkozó

Szombaton részt vettünk az első skót juhász találkozón, Vácon, a Qtyuló Kutyaiskolában.

9 és 10 között volt regisztráció, nagyon szuperul előre lehetett jelezni a részvételi szándékot, az ebédigényt, a kis versenyeken való indulást, így odaérkezéskor már csak kikerestek minket egy listából és mehettünk is az átvett ebédjegyeinkkel befelé :)

A kutyaiskola területe nem túl nagy. Pár percig pórázon tartottuk az ebeket, aztán láttuk, hogy vannak szabadon kószáló skótok is, úgyhogy szélnek eresztettük a mieinket is (persze figyeltünk rájuk!).

Sétálgattunk, ismerkedtünk, megnéztem a kutyacuccos sátrakat (sajnos végül nem vettem semmit, mert nem találtam skót juhászos akármiket :().

A programok fotózással kezdődtek, először csoportképpel, aztán skótokból alakított szív formával :)



Ezután volt behívóverseny, kúszóverseny - mindegyiken indultunk, naná :D Mint később kiderült, a behívóversenyt meg is nyertük Nyunyuval.

Az agility"futamokat" Asszírka némiképp széttrollkodta, a mi futamunk alatt ugyanis beszabadult a pályára, úgyhogy az utolsó 3 akadályt egyszerre két kutyával teljesítettem... utána persze ő is lefutotta Gáborral, és persze hogy gyorsabb volt, mint Nyunyu.. Ami már kicsit gázabb volt, hogy egy alkalommal később is beszabadult egy futamra ááááá... mentem is bocsánatot kérni, de a gazdik nagyon cukik voltak, megnyugtattak hogy semmi sem történt, ez csak játék.. Elkezdtünk beszélgetni és kiderült, hogy ismerik Katát - és van egy Wicani kan kutyájuk, akit így meg is ismertünk :)

Kipróbáltuk a fiziot itt is, a srácok nagyon ügyesek voltak, meg is dícsérték őket.. úgy tolták a feladatokat, mint a gép.

Csináltattam csillámos skótjuhászos tetoválást :D

Találkoztunk néhány ismerőssel, illetve az Afterhero A-alomból származó csodálatos Alan-nel, akinek lenyűgöző megjelenését nem lehet figyelmen kívül hagyni :) Illetve ugyanebben a családban él Ryuuga, Asszírka tesója, ő is ott volt tegnap :) Asszírka mondjuk magasról tett rá, hiába magyaráztam neki, hogy ki ő :D

A kutyáink teljesen normálisan viselkedtek, Newton mondjuk a "miniversenyek" után folyamatosan feladatba rakta magát. Asszírka pedig állandóan méregette magát, a kis gyökér... akkora lufi a kis majom - de azt hiszem most ért el ebbe a magamutogatós korba. Sohasem bunkó, de volt hogy szóltam neki, hogy kisebb arccal közlekedjen, mer nem fér be az ajtón lassan.

Délután egy óráig tudtunk maradni, mert a kutyák pesti leparkolását követően mennünk kellett Érdre, a Sportalapozó tanfolyamunk elméleti órájára, amit nagyon vártam.

Nagyon élveztem ezt a fél napot, nagyon kedves kis program volt, jó szervezéssel, játékokkal, reméljük hagyomány lesz belőle, mi nagyon szívesen mennénk jövőre is! Fotók jönnek, amint töltenek fel a szervezők!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése