2018. április 3., kedd

Négy nap - négy kirándulás

Úgy érzem elégedettek lehetünk a Húsvéti négy napos hétvége-mérlegünkkel, sőt, Nyunyu és Asszírka is elégedett lehet :)

Pénteken, vasárnap és hétfőn is kirándultunk, mondjuk a szombatot kivettük magunknak és elhúztunk Pestre vásárolni igeeeen! A kuttyok addig Anyánál csöveztek és komoly kerti kutyák voltak - végre megértették hogy a kutyaházak nekik vannak kirakva, puha és meleg szalma van bennük és nem muszáj szenvedő fejjel kint állni az esetleges szélben/záporban.. nem számít hogy jutifalatokat bedobálva mutattam meg nekik hónapokkal ezelőtt mindkét kutyaházat, most fedezték fel a spanyol viaszt, de hát jobb későn mint soha..

Na szóval: csak gyorsan lejegyzetelem, hol és merre voltunk, mert ma reggel, amikor a kollégák megkérdezték, mit csináltam a 4 napban, úgy kellett összekaparnom, hol is jártam..

Pénteken délelőtt Farkasgyepűn voltunk, délután pedig a Püspökerdőben tettünk egy szép kört. 

Farkasgyepűn a szokásos útvonalon, a Nimród Vendéglő elől indultunk, a Csurgó-szikláig. 

(Nagyon lusta vagyok képeket feltölteni, ezért csak néhányat fogok feltenni minden kiránduláshoz..) 


Varacskos disznók.. de hát így buli az élet!

Visszafelé a rövidebb utat választottuk, és milyen jól tettük, mert délután fél háromra ismét kutyás bandázós programunk volt, így is tepertünk hazafelé a kocsival rendesen, hogy odaérjünk.. volt annyi időnk hogy Anyánál együnk egy rántottát plusz kidobjuk az Asszír-boxot a hátsó ülésről, mert kellett a hely.

Délután két skót juhászos ismerősünkkel plusz a szokásos bandával (annyira örültem hogy ennyien eljöttek!!) találkoztunk, Katit és kisskótját mi hoztuk el, kettőkor vettük fel őket. Persze ezután meg túl korán érkeztünk, sebaj, a srácok a parkolóban bemutatták, mennyire intelligensek és fetrengve-hörögve-nyünnyögve játszottak - úgy látszik az utazás alatt kipihenték a túrát..

Óriási örömömre Niki elhozta Newton testvérét, Neela-t, akit egészen eddig csak képről láttam és már nagyon-nagyon szerettem volna megismerni!! Hát, élőben is gyönyörű! Természetesen csináltam tesófotókat, a világért sem hagytam volna ki :) Nem tudom, vajon megismerték-e egymást, én a nem-re tippelnék. Életük első 2 hónapját töltötték csak együtt, nagyon fiatalok voltak, azóta pedig eltelt egy év.. de Newtonnak nagyon tetszett Neela, sokat futott vele és csak a végén kezdett el udvarolni neki egy kicsit.


Newton és Neela - meg persze a kisrókának ott kell lenni mindenhol..


Kukás Asszír :D
 

Estére aztán kidőltek a srácok...

Vasárnap délutánra Fenyőfőt választottuk. Itt is volt még olyan útvonal, amit nem ismertünk - Cintivel ellentétben, aki egész nyarakat töltött itt a lovával :D Így ő jobban ismerte a tájat. Óriási szerencsénk volt, mert bár még nem voltak itt, amúgy tavasztól-őszig ezeken a legelőkön mindenhol szarvasmarhák vannak, végig mehettünk volna pórázon...

Az idő csodálatos volt, Newton meg teljesen felhúzott állapotban rohant fel-alá (teljes agyeldobás)..





A Szent-Kereszt Fenyőfő és Bakonykoppány között
 



Ez a kirándulás végül 2,5 órásra sikerült, mindannyian nagyon jól éreztük magunkat.

Hétfőn úgy keltem fel, hogy neeeem akarok ma erdőt látni, csak a négy falat, szívem szerint aludtam volna egész nap.. de aztán megembereltem magam és írtam a csajoknak, hogy van-e kedvük egy Zörög-tetőhöz.. azért választottam közeli helyszínt, hogy ne az utazással menjen el az idő. Cinti és Dóri is jelentkezett, szóval innét nem volt kérdés, hogy megyünk :))

Jó 3 órás túra lett, szegény Lolita el is fáradt a végére, de így is csodálatos teljesítmény ez egy 13 éves kutyától!!

Az erdők még éppencsak ébredeznek, de azért már látszik, hogy itt a tavasz :)


Szártalan kankalin (Primula vulgaris)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése