2017. december 31., vasárnap

Szilveszteri Kutyás Séta a Soproni Kutyasulival

A karácsonyi kutyás séta után egyértelmű volt, hogy részt veszünk a Soproni Kutyasuli Szilveszteri Kutyás Sétáján is :) Ugyan reggel még voltak kétségeink, mivel Győrben folyamatosan szakadt az eső, de végül az accuweather meggyőzött, hogy Sopronban 10 körülre eláll a zuhé, nekivágtunk :) Mire odaértünk, tényleg nem esett, sőt, később a nap is kisütött, csodálatos színeket és fényeket festve a tájra.

Előre elárulom, hogy a múltkori rekord is megdőlt, ez alkalommal 94 kutya és 136 gazdi sétált együtt a soproni hegyekben :)

Aminek külön nagyon örültem, hogy Cinti barátnőm és 11 éves tündéri spánielje, Lola is eljöttek velünk.

Newtonra pedig külön nagyon büszke vagyok! A múltkori emlékek alapján arra számítottam, hogy az elengedés pillanatában rakétaként fog kilőni és aztán megint végig figyelhetem, hogy épp merre rohan és hívogathatom vissza. Így, második alkalommal viszont annyira tökéletesen viselkedett, alig akartam elhinni. Ő keresett engem a tömegben, nem volt semmiféle agyeldobás, nagyon sokszor jött és becsekkolt. Játszott és rohangált a többi kutyával, de egyáltalán nem aggódtam, mert egyértelműen figyelemmel próbálta követni, hogy én merre mozgok a tömegben. Ezen kívül végtelenül féltékeny is volt, ahányszor Lolának vagy másik kutyának udvaroltam, azonnal odatörleszkedett hozzám... 



Az indulásra várva, Cintivel és Lolával






Az elmaradhatatlan csoportkép :)
BOL-DOG ÚJ ÉVET Mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése