2017. december 29., péntek

I would like to announce...

... gondolom, már minden kedves Olvasó kitalálta, hogy mi következik.. amit még én sem nagyon merek elhinni:


Ő itten az új családtag :)
Kis csíkos :)
Ugyeugye ez várható volt :)) Most aztán már csak abban bízom, hogy jó döntést hoztunk..

Írtam már régebben, hogy a Katánál most született alom (Afterhero D) hihetetlenül különleges, az apakutya, Stigu számomra az egyik legszebb kan a valaha látott összes skót közül (talán csak apja, Mix - Rejejs Oriental Milk Chocolate múlja felül). Tudni kell, hogy Stigu amúgy Finnországban él, csak kiállítások miatt tartózkodott Szlovéniában és alig néhány tenyésztő kapott jogot arra, hogy fedeztessen vele. Sajnos valószínűleg nem is fog többet erre járni, hiszen a szükséges címeket begyűjtötte :). Így vagy most, vagy soha... 

Rengeteget gondolkoztunk, mindent kielemeztünk. Anyagiak, energia, idő, Newton, az életünk és annak várható/nem várható változásai... kértem segítséget Katától, kutyasulis oktatóktól, mindenkitől. Nagyon nehéz döntés volt.

Végül kinéztünk egy kiskutyát, egy dark sable kant, aki nagyon-nagyon tetszett nekem. Kiköpött apja :) Aztán vártunk, hogy hogyan alakul a kicsik természete, hiszen végülis ez a döntő. Erősen támaszkodtunk Kata véleményére is, hiszen ő ismeri legjobban a piciket, ő tölti velük a legtöbb időt. Körvonalaztuk, hogy mit szeretnénk és mit nem annyira. Mindenképpen alacsonyabb energiaszintű kiskutyára vágytunk, mint Newton, hogy ne tovább pörgesse, hanem nyugtassa majd őt. Kata ezek alapján egy másik kant javasolt, a kiszemeltünk ugyanis az alom legrosszcsontabb, legaktívabb kutyájává alakult :) Egyik alkalommal pl magára döntötte a partvist, majd ahelyett, hogy megijedve eliszkolt volna, nekiugrott, megtépte és megugatta... máskor pedig egy öntözőkannába szorult a feje és ezzel rohangált fel-alá egy darabig, mindennemű végzetes érzelmi hatás nélkül :D

Érdeklődésünk tehát a másik kis dark kan felé fordult, aki a legemberbarátabb, legbújósabb és nyugisabb kutty az összes közül.

Amikor tegnap végre kimondtuk, hogy igen, eldöntöttük, kell nekünk ez a kiskutya, hirtelen óriási pánikba estem (milyen meglepő reakció tőlem :)), pedig minden körüljártunk már vagy ezerszer. Ma reggelre viszont megnyugodtam. Belevágunk, mert ezt szerettük volna és boldog vagyok, hogy teljesült az álmom: kaptam egy kiskutyát ettől a csodálatos kutyától.

Néhány hét múlva tehát újabb családtag érkezik, Afterhero Dragon from the Stars, alias Asszír. Isten hozott, kiskutya!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése