2017. november 1., szerda

Új Nyúlház :)

Tegnap megérkezett Newton új háza :) Úgy rendeltem a Holczinger Kutyaház-tól. A hirdetésüket még régebben találtam az apróhirdetések között és úgy láttam, hogy nagyon minőségi munkát végeznek.

A gyártó rendkívül segítőkész, kedves és udvarias volt, a házat a megrendeléstől számított 5-6 munkanapon belül elkészítik. Tanácsot kértem a méret kiválasztásában is, végül az "L" méret mellett döntöttünk, hogy Nyúl biztosan be tudja fűteni magának. A házhozszállítás előzetesen egyeztetett időpontban történt, kedvesen felhívtak még az érkezés előtt 3/4 órával is. A gyártó behozta a házat az udvarba, beállította a kért helyre, sőt, hozott ajándékba egy csomag jutalomfalatot is Newtonnak - annyira kedves gesztus volt tőle, olyan ritka ez manapság..

A ház borovi fenyőből van, dupla réteg Sadolin-nal kezelt, nyitható tetejű (így könnyen tisztítható), rágásvédett élekkel és ajtóval felszerelt. Hőszigetelt, a két réteg fa között vastag hungarocell-lel. Kb 60 kg, érződik hogy van benne anyag.. én tökéletesen elégedett vagyok vele, remélem a Kisnyúl is.



Új házam van. Meg amúgy is egyre menőbb vagyok.... meg egyre sármosabb is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése