2017. november 30., csütörtök

Relax

Miután több mint idegtépő hetem van, ezért ma léleknyugtató képeket teszek csak fel...

Hétfőn voltunk egy ebédszünet-sétán kint a mezőkön-szántókon, gyönyörű napsütésben, egyszerűen csodálatos volt... 

 
Az egyik legcsodálatosabb fa a diófa (szerintem) - régen rengeteget ültettek belőle. Egyszer nekem is lesz.



Ez a kép akár a Skót Felföldön is készülhetett volna... valahogy a hangulata annyira ilyen :)


A keddi napot Nyúl ismét napköziben töltötte, amit nagyon élvez - amint meglátta a többi kutyát, le voltam ejtve.. azt se vette észre hogy leléptem.. de így van jól, örülök hogy nem egy kétségbeesős fajta. Kipróbáltuk az új softshell kabátját (nekem nincs softshell cuccom...), mert elég fagypontközeli volt a hőmérséklet, gondoltam amíg bele nem melegszik a játékba, inkább ezt, mint egy esetleges megfázást és állatorvost. Lehet hogy túlaggódom, de bunda ide vagy oda, mégis hirtelen 20 fok a hőmérséklet-különbség lakás és kültér között . És a napköziben egész nap kint van... tudtam, hogy most ideális a ruhapróba, mert annyira nem fog vele foglalkozni a többi kutya mellett, mint annak a rendje. A számításom bejött, egyetlen percig sem érdekelte, hogy valami szokatlan van rajta.. napközben Szandi levette róla, mert melegedett az idő (meg ő is be), játék közben meg a többiek megrongálták volna a vadiúj dzsekijét.

A tegnap esti rommá ázós séta után beültünk Cintivel és Dórival a Kuglóf Cukrászdába, ami nagy-nagy örömünkre kutyabarát, csodálatos téli, fűtött sátorterasszal és isteni forrócsokival :) Annyira jól éreztük magunkat, ez volt a nap fénypontja, köszönöm Lányok!!


Inga :)
Ma reggelre pedig leesett az első idei hó :))) Szerintem Nyúl most látott életében először havat, vagyis mivel januári, lehet hogy amúgy látott már, de akkor még nagyon picike volt.. Nagyon tetszett neki és mivel én is nagyon örültem, együtt ökörködtünk a reggeli sétán :)

Igen-igen, mesterséges kép, de muszáj volt helybenmarasztani, hogy le tudjam fényképezni....

Mára csak ennyi... jó pihenést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése