2017. november 3., péntek

Séták a sötétben

Hát igen, elérkezett az év legsötétebb időszaka... Mire az ember hazaér a munkából és leviszi a kuttyot, az biztos, hogy nem sok mindent lát a tájból. Persze ez nem lehet akadály, menni kell, mert menni kell :)

Mivel mi sokat járunk parkba, kiserdőbe, szántóföldre is sétálni, elengedhetetlen volt hogy beszerezzünk néhány dolgot az esti kiruccanásokhoz.

Az egyik ilyen a világító nyakörv. Már Raffának is volt és nagyon bevált, konkrétan már nem mernék enélkül sétáltatni sötétben. Newton-nak többet is vettünk, mert volt amit időközben kinőtt, illetve sikerült olyan béna konstrukciókat is választanunk, amik szinte a megvásárlást követő pár alkalom után tönkrementek (pl alapvetően szeretem és jónak tartom a Trixie termékeket, de a világító nyakörveiket nem tudom ajánlani).

Két nyakörvet használunk felváltva - az egyik így mindig biztosan fel van töltve.

Az egyik ami bevált az egy sima LED cső, szuper olcsón vettem az Aldi-ban. Rózsaszín :) A másikat úgy rendeltem, ez Eyeanimal-os, kék színű. Mindegyiknek elég jó a fényerőssége, az utóbbi profibb konstrukció, önálló nyakörvként is hordható és hosszabb ideig is bírja. 

Előkarácsonyi hangulat...

Hosszú szőrű kutyánál persze ez mindig inkább egyfajta sejtelmes fényködöt varázsol a kutya köré, semmint világít :) Erre többen azt a megoldást választják, hogy széles narancssárga (vadászati) karpántot tesznek a kutyára - ez némiképp lelapítja a szőrt -  és erre teszik fel a világító nyakörvet. Vagy a világító nyakörvfüggő is jó alternatíva, ez mondjuk nem látszik, ha a kutya háttal van nekünk. Illetve kínálnak direkt hosszú szőrű fajtáknak tervezett, szélesebb nyakörveket is, ezekről nincs tapasztalatom.

A másik téma a "játék a sötétben". Kiválóan el lehet ilyenkor veszejteni mindenféle drága játékot, ha kiskutyánk épp félrenézett az eldobáskor, vagy csak megunta a dolgot és ledobta a kedvenc labdát átmeneti érdektelenségből.. természetesen a kereskedelem erre a problémára is megtalálta a megoldást: világító labda! Én most vettem ilyet Kisnyúlnak. Én azt hittem, hogy a világító labda világít. Hát nem. Villog. Pszichedelikus élmény és kiválóan elősegíti az epilepsziás rohamokat (szerintem). Szörnyűűűű. De mindegy, megtartjuk, mert - bár még csak a szobában próbáltuk ki - legalább megtaláljuk. Bár ezért pont nem lenne kár, ha elveszne...


Állítólag 50 órát bír.. számolom. Nyunyunak tetszik amúgy.. és ez a lényeg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése