2017. november 26., vasárnap

Hosszú nap...

.. ami abból is látszik, hogy rengeteg gondolat fogalmazódott meg bennem, aminek a felét már el is felejtettem. Ami azért vicces, mert mindenképpen akartam írni a blogba, csak reggel még nem tudtam, mit írjak, most meg már tudtam, csak elfelejtettem.

Szóval: reggel voltunk a szokásos bandázós vasárnapi sétán. Mindig arra gondolok, olyan jó, hogy vannak hasonló emberek a világban, hasonló hobbival.. pl akik a téli vasárnap reggeleket a hidegben, kutyát sétáltatva akarják tölteni :D Vagy hogy a kutyások mindenbe raknak egy kis "kutyázást", vagy "kutyás alternatívát". Már most várom a karácsonyi nagy közös kutyasétákat :) Egyedül minden sokkal unalmasabb. (A képekért köszönet Andrisnak!)

Futáááás

Gyilkossági kísérlet a háttérben!!!

A fekete nagyon jön...







10-kor húztunk haza, mert 11 után kicsivel indultunk Sopronba és még pár dolgot intéznem kellett útközben (tankolás, vásárlás).

Lassan a középfokos tanfolyam közepén járunk (jesszus), tegnap volt a kutya nélküli foglalkozás, ami nagyon tanulságos volt. Beszélgettünk a büntetésről, a jó vezető ismérveiről, domináns és érzékeny kutyákról, a problémáinkról és lyukas hordókról :) Mindenki menjen középfokú tanfolyamra! :D Van min gondolkoznom, a legfőbb kérdés számomra még mindig, hogy hol vannak a kicsi lyukak a hordó alján???? És hogy építsek a magabiztosságomon..

A feladatok közül néhány erős gyakorlásra szorul. Legjobban a bójakerülés megy, illetve az akadályok (bár a palánk mellett volt ma pár elfutás :)). A kézjeles dolognál Nyúl nem érti a feladatot.. amit nem is csodálok, mert a fekvést eddig nem így tanítottam neki, az obediences felüléshez pedig nincsenek hátizmai (még :)).

A menet / behívás közbeni gyors fektetés szintén nincs meg, ezt mondjuk múltkor kezdtük és még nem gyakoroltuk itthon. Azonkívül rádöbbentem, hogy több, különböző fekvést is bele kell ültetnem a kis agyába.

Egyik a lepaccsantós fekvés (szakszó... én alkottam), amikor első két lábbal egyszerre lecsap. Ez ülő helyzetből megy így.

A menet közbeninek gyorsnak kell lennie és álló/haladó helyzetből kell sikerülnie.

Aztán lesz a normál, pihenős fekvés, amikor  a kényelem / nyugi / hosszabb idő a lényeg.

Van mit tréningezni.. és rá kellene kapcsolnunk, mert ezek már nem azonnal menős feladatok.

Suli után még kaptunk egy meghívást Győr közelébe, egy skót juhászos ismerősünkhöz. Itt már nem töltöttünk sok időt, eléggé elfáradtunk a nap végére...

Azt hiszem, ma is mindent megtettem a fiatalúr lefárasztása érdekében...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése