2017. szeptember 22., péntek

Alvás idegen helyen

A soproni hétvégék arra is jók, hogy gyakoroljuk az idegen helyen alvást.

Az emberek között is vannak, akik nehezen vagy egyáltalán nem tudnak idegen helyen aludni (néha én sem, bár inkább a fényviszonyokra vagyok kényes), gondoltam a kutyának sem árt, ha megszokja a helyzetet.

Nos, a vendégházba belépésnél kicsit hezitált, de végül úgy döntött, nem olyan veszélyes a szitu :) Utána viszont sajnos sok-sok lépcsőn kellett volna felmenni, ráadásul falépcsőkön.. amik azért kicsit nyekeregnek. Hiába voltak szőnyeggel leborítva (tehát nem csúsztak), innét kezdve Nyúl megmakacsolta magát és ennyi... nemésnemésnem. A következő kb 8x-i fel-le mászkálást így egy 20 kg-os ölbekutyával tettük meg... és amilyen szenvedő fejet tud ilyenkor vágni!

A következő érdekesség a szobában ért minket, ahol Nyúl elkezdte eljátszani, hogy a padló iszonyatosan csúszik és ez egy skót juhász számára végzetes veszélyt jelent. El tudom képzelni, hogy a fapadló némiképp csúszósabb neki, de amit Nyúl művelt, azon már konkrétan kiakadtam :D olyan hisztit vágott le, elkapart (mert persze repülőrajtból indult), mind a 4 lábával másfelé csúszkált és végtelenül depressziós lett, hogy itt most mindenki az ő ellensége. Ezt eljátszotta párszor megérkezés után, illetve a szobába való minden visszaérkezésénél, így átrendeztük a szőnyegeket, hogy amint belép, szőnyegre lépjen. Ezzel úgy tűnt, sikerül áthidalni a hülyeséget is és láss csodát, ezután már a padló sem volt olyan csúszós.. egyből az állatorvosi rendelő jutott eszembe, meg az, hogy ez megint egy öngerjesztett hisztinek tűnt.... ki tudja. Lehet hogy egyszer megcsúszott egy ilyen felületen, amikor én nem vettem észre és ez megmaradt benne?

A szobában eleinte elég ideges volt, bár feküdt, feltűnően lihegett, aztán a TV monoton zajára lenyugodott és elaludt (amúgy persze hulla fáradt volt). Elvittük magunkkal a textilboxot (hiszen pont ilyen helyzetekre vettem), ebbe belesétált párszor illetve pár percre bele is feküdt, de persze nem maradt benne... az viszont látszott, hogy örült az ismerős kis kuckónak.

Este még sétáltunk egyet, ekkor felélénkült kicsit, de az éjszaka egész nyugodtan telt. Némi mászkálás természetesen volt , de aludt is (biztos voltam benne, mert hallottam álmodni :)  - ilyenkor halkan vakkog, annyira cuki.. ). Reggelre az ágyam és a fal közé préselődve találtam, együtt ébredtünk. Nagyon boldogan pislogott, azért láthatóan örült, hogy nem tűntem el az éjszaka...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése