2017. szeptember 21., csütörtök

Az első soproni hétvége

Múlt hétvégén elindult a soproni tanfolyamunk, amit őszintén szólva nagyon vártam :)

Mostantól - terv szerint - 7 hétvégén keresztül, a szombat és vasárnap délutánokat is ott töltjük majd.

Azzal kezdtem, hogy kiszámoltam, hogyan lehetne minél költséghatékonyabban megoldani az utazást... meglepődtem, de a vonatos utazás (+ taxi a suliig, mert busz nincsen arra) majdnem háromszor annyiba kerül, mintha kocsival megyünk... ebből is látszik, hogy milyen szuper kis kocsim van, nagyon gazdaságos fogyasztással :) Elhatároztuk, hogy időnként ott is fogunk aludni, mert így sokkal kényelmesebb, mint mindkét nap utazni. Találtunk vendégházat egész kellemes áron, ezzel 3000 forinttal drágább a dolog, mint a kétszeri utazás.

Szombaton időben indultunk, végül 1 óra 20 perc alatt értünk le, persze ez forgalomfüggő. Volt még 20-30 percünk kezdésig, legalább bekaptunk néhány falatot...

A csoportunk 4 párosból áll és amint megláttam az "összetételt", egyből nagyon boldog lettem :) Merthogy: goldie ❤, leonbergi , Nyúl és bullmasztiff. 4-ből 3 álomfajta :)

Ezek után próbálom röviden összefoglalni: annyira-annyira jól éreztem magam, hogy nagyon.... egyszerűen szuper volt. Enikőék olyan lelkesedéssel és viccesen vezetik az órákat, hogy nem lehet nem jókedvűnek lenni :) és szerintem ez a kutyázás lényege :)

Úgy éreztem, foglalkoznak mindenkivel, egyesével is, megkérdezték (ahogy vártam ugye) hogy ki miért jött, milyen kritikus pontok vannak a kutyánkkal és ezekre rögtön reagáltak is. Elkezdtünk megismerkedni a motiválás, tanítás alapelveivel.

Nyúl eközben konkrétan rommá udvarolta magát, egész végig Ninát, a leolányt követte és próbálta "elvinni moziba"... :D

Nyilván nem gondolom, hogy a tanfolyam végére minden gondunk elszáll, hiszen mi épp a kamaszkor kellős közepén vagyunk, illetve természetesen hosszú út áll még előttünk, de biztos vagyok benne, hogy rengeteget fogunk fejlődni és én is nagyon sokat fogok tanulni a Soproni Kutyasuliban.


A hétvége eredménye XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése