2021. november 1., hétfő

Skótjuhászok a pályán! Avagy terelés Katáékkal

Hát visszaemlékezni sem tudok, mióta próbáltunk összehozni egy közös terelést Katáékkal - és tegnap sikerült! Sajnos Gabi nem ér rá most elég sokáig, Vasad Kata szerint november végéig fullon van, így Bodakútra sikerült foglalnunk. Itt én még sohasem voltam, de múltkor a PeKe tréningezett itt, szóval láttam a videókon, hogy a birkák nem is annyira idegbetegek, mint azt elsőre tippeltem volna.

Az út tőlünk baromi hosszú, 2 óra 20 perc... hiába dobott fel, hogy átmegyünk Dunaföldvárnál a Duna-hídon, ahol még sohasem voltam, a végére marhára untam a vezetést... visszafelé, amikor az óraátállításnak hála tök sötétben jöttünk, már Gábor szívott az egésszel, amit ezúton is köszönök, azzal együtt, hogy megint sikerült 5 órát utaznunk egy programomért XD

Katáék utánunk érkeztek, igazán impozáns látvány volt, ahogy a felnyíló csomagtartóból kihömpölygött 5 szépséges skót, név szerint Shiro, Yasha, Eira, Pixie és Rory jöttek ezúttal. Csatlakozott még Árpi és két kutyája, Nio és Nova, őket most ismertem meg, de nagyon kedves és szimpatikus kis falka voltak.

Mivel nagyon késő van és nagyon fáradt vagyok (mostanában minden estére totális hullaként végzem), gyorsítok.

Csak Newton-t vittem be, mert Asszírka bőven és tökéletesen boldog volt a többi skóttal, főleg a lányokkal... ismét pillangóra váltott és boldogan szálldosott a bandában. A birkák neki nem igazán okoznak hiányérzetet, szóval nem volt lelkifurdalásom.

Newton-nal 3 kört mentünk, körkarám - nagypálya - körkarám kombinációban.

Eléggé izgultam, Csehország után az első tréningünk, idegen pályán, idegen birkákkal... Newton elképesztően jó mentális állapotban állt neki a munkának, boldog voltam.

Röviden: nagyon-nagyon élveztem a munkát vele, a birkák szuperek voltak, még együtthajtani is tudtunk egy kicsit a nagypályán. Feladatokat nem gyakoroltunk, hiszen itt nincsenek TS akadályok, ez inkább borderes tréningközpont. A 3. körre Nyúl nagyon elfáradt agyban, de nem titkolt szándékom volt lefárasztani őt, szóval nem spóroltam. Egészen összekaptuk magunkat közben, de azért a pontosság és koncentráció elszállt a végére.

Ennek ellenére nagyon boldog voltam, talán sikerült felülírni a múltkori rossz élményt magamban és a kutyában is.

Nagyon örültem Katáéknak, jó volt látni őket és a skótokat, a birkák mellett. Shiro nagyon tetszik nekem, nagyon szépen dolgozik (látszik, Nyúl honnan örökölte a munkamániát), sőt, tegnap volt pár perc, amikor teljesen meghatódtam. Shiro odajött, nekem dörgölőzött és minden mozdulata, arckifejezése, dünnyögése pontosan olyan volt, mint Nyúlé. A saját kutyámat láttam egy másikban. Szívmelengető érzés.

Nagyon hálás vagyok Newton-nak a tegnapért - és nagyon büszke vagyok rá.

Nagyon köszönöm Katának és Robinak a délutánt, tényleg nagyon régóta vártam erre a találkozóra. Köszönöm továbbá a képeket! 

Gyülekező







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése