2021. november 14., vasárnap

Kirándulás - Gézaháza

A mai túra alapötletét Gábor adta azzal, hogy Gézaházán szeretett volna megnézni egy romos épületet. Szóval innét indultunk és egy 12 km-es kört tettünk meg a piros, piros+ és a piros négyzet vezetésével. Miután az egészben csak 203 m szint volt, a táv egyáltalán nem volt megterhelő, sőt, én kicsit keveselltem is - 3,5 óra volt az egész. Na mindegy, majd legközelebb meghúzzuk.

A fantasztikus, ködös, ködszitálásos idő ma is folytatódott, az utak, ösvények viszont meglepően sárosak, vizesek-csúszósak voltak, mintha napok óta esne - pedig nem.

Bár csodálatos képeket készítettünk és én amúgy is nagyon-nagyon ritkán mondok ilyet, de a mai túra egyáltalán nem tetszett. Volt néhány szép szakasza, de összességében utáltam az egészet és csak azt vártam, hogy hazaérjünk. Ilyenkor Gábor tartja fent a motivációt, amit ezúton is köszönök - szükségem volt rá.

Már az elején baromi idegesen, feszülten indultunk - fogalmam nincs, miért, azt hiszem, a munkám rak rám megint egy jó adag stresszt, Gábor pedig a kutyák elrohanásától tartott. Egyszer léptek le, pár percre, pár 100 méterre, nem volt veszélyes egyáltalán, de ettől már annyira kiakadtunk, hogy mondtam Gábornak, ha akarja, kösse meg a Newton-t (Asszírka leállítható). Ezt követően Newton hol flexin, hol szabadon közlekedett, felváltva. Előbbi egyszer nagyon jól jött, amikor közvetlenül mellettünk, a cserjésben megindult egy vaddisznó. Elképesztő, milyen a vadsűrűség és mennyire nem félnek már.. számomra ez maga a horror, a két kutyával. Na mindegy. Végtelenül szomorú, ahogyan rányomja a bélyegét a kirándulásainkra az egész. Most lehet, hogy ez lesz az új stratégiánk... elengedés biztonságosabb és megkötés neccesebb szakaszokon. Persze az ég világon semmit nem oldunk meg vele, sőt.. de legalább addig nem idegelünk, amíg meg van madzagolva a Nyúl. Maximum én leszek nagyon-nagyon szomorú, mert sohasem kívántam ezt magamnak, hogy a kutyámmal el kelljen kerülnöm egy problémát, mert nem tudom megoldani. A kirándulásokról viszont nem akarok lemondani.

Mindegy, a mai eltelt, aztán remélem a következőt megint jobb hangulatban tesszük meg.

https://www.termeszetjaro.hu/hu/tour/gyalogtura/gezahaza/230033481/?share=%7Ezrapegkk%244ossriap


Omlásveszélyes víznyelő

Mohaláb


Hódgát a Cuhán

Itt komoly munka folyik!





Madárlátta dió



Elfáradt ❤


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése