2020. január 19., vasárnap

Kirándulás - Écs

Mostanában azon vagyunk, hogy felfedezzük a környék túralehetőségeit, hiszen rengeteg utazási időt lehet spórolni - és még minden újnak számít, Kamilla sem unja halálra az útvonalakat (ami elég gyorsan be szokott következni).

Ma például csodálatos havazással indult a reggel, amit imádok és túrázni is fantasztikus ilyenkor - viszont vezetni, utazni nagyon nem előnyös, főleg mondjuk egy Bakonyban, Vértesben stb.

Ezúttal Écsre mentünk, autóval kb 10 perc. 13,4 km körül volt a túra, kényelmesre vettük, 3 óra 50 perc alatt sétáltuk le. Egyszerűen meseszép volt.... rengeteg a fenyves, hozzá jött a nagy pelyhekben hulló hó.. imádtam. Pont tegnap este mondtam Gábornak, hogy miért szeretem a telet: mert semelyik másik évszakhoz nem köthető ennyi hangulat... a forró tea, forrócsoki, forraltbor, sütőtökillat a házban, meleg, puha takarók, a Karácsony, mécsesek, havazás és hóillat, friss levegő... fantasztikus! És valójában sokszor nincs is hideg! Az ember kimegy és negyed óra alatt hozzászokik a hőmérséklethez, főleg ha mozog. Meg hát ma már igazán szuper, meleg cuccokat lehet kapni pl a Decathlonban.

Túra közben csak néhány emberrel és két huskyval találkoztunk, akik sajnos egy fiatal németjuhászt kerestek, másfél napja.. annyira sajnáltam őket.. ez a legrosszabb, ami egy kutyással történhet... a legrosszabb. Amikor nem tudod, hol a kutyád és mi történik vele. Őszintén remélem, hogy meglesz a kiskutya.
(UPDATE: a facebook-ról értesültem, hogy meglett :) befogadta egy család, akik facebook-os megosztás révén értesültek az eltűnt kuttyról, hívták a tulajdonost, aki rohant érte :) úgy örültem, mintha az enyém lett volna..)

Ahogy szoktam, teszek is el néhány képet:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése