2019. május 27., hétfő

A blog 2. szülinapja :)

Pontosan két évvel ezelőtt indítottam a blogot :) Az első reakcióm nyilván a "tejóég", a másik pedig az öröm, hogy sikerült viszonylag folyamatosan fenntartanom.

A blogírás sok időt igényel. Sokszor vagyok vele úgy, hogy a pötyögés helyett csinálhatnék mást is, néha viszont kifejezetten hiányzik, hogy írhassak :)


Pont múlt pénteken kérdezte tőlem Gitti, hogy miért kezdtem el, miért írom. Elsőre azt válaszoltam, hogy emlékbe, saját magamnak... akár egy naplót, ami megörökíti a sok-sok élményt, eseményt, ami történik velünk, mert képtelenség lenne mindenre emlékezni :D

A blog ötlete már Newton beszerzése előtt megvolt, mert tudtam előre, hogy a kiskuttyal rengeteg újdonságot ki fogok próbálni az életünk során. Arra gondoltam, hogy így akár a tenyésztője is értesül majd minden élményünkről, követheti a kiskutya mindennapjait, kalandjait (volt egy olyan terv is még akkoriban, hogy az Aydeen kennelből, Szlovénia túlsó végéből lesz kiskutyám, ezért a személyes kapcsolattartás kvázi esélytelen lett volna :)).

Aztán: én is olvastam/olvasok sok kutyás blogot (kedvenceimet lásd ITT), amiket imádok - és akár tanulhatok is belőlük.

És végül, de nem utolsó sorban, reméltem, hogy ha valakit érdekel a skót juhászkutya, ha ilyen kiskutyát szeretne / kiskutyára vár és megtalálja a blogot, akkor örömmel olvassa majd. Kap egy képet arról, hogy milyen az élet egy (két :)) skóttal, mi vár rájuk, mennyi adottság van ebben a fajtában. Talán kedvet kapnak néhány sporthoz, vagy ilyesmi :) Nagyon örülök, ha a bejegyzések kapcsán beszélgetések indulnak, mert tényleg érdekel, hogy mások mit hogyan csinálnak, milyenek a mindennapjaik.

Én imádom a kutyázásban a bandázást. Hosszú évekig egyedül kellett csinálnom majdnem mindent (a leom idegrendszere sajnos nagyon gyenge volt, rettenetesen félt mindentől), ezért most megragadok minden lehetőséget, hogy társaságban legyünk. A kutyáim abszolút alkalmasak erre.

Amit hiányolok, az a skótos fajtaklubok, csoportok nulla aktivitása a témában. Mármint a kiállításokon kívül. Ami nekem sajnos nem számít programnak (meg sok kutyának se, gyanítom).

Nincsenek pl terelőtáborok, találkozók, kirándulások, kutyás piknik, tudomisén. Egyszer voltunk eddig Anitákékkal a tatai tónál, ami szuper volt, de azóta sincs újabb :( Kenneltalálkozónk egyszer volt csak, több nem jött össze.

Minden fajtámnál reménykedtem, hogy majd az a fajtaklub!! :D Sajnos a skót juhásznál egyenlőre csak a külseje érdekel mindenkit (pár db üdítő kivétellel). Kár. Legközelebb meg már úgyis csak csivavám lesz (Parenyica :D ❤️), akivel nem akarok majd semmit :) A kanapén fog feküdni egész nap, néha kimegy pisilni a kertbe. Ez a terv :D

Szóval, visszatérve a blogra: egy kis skótos közösségi élményt is szeretne adni, igaz, csak egyirányút, de sohasem lehet tudni, hátha valakikkel éppen ennek kapcsán találkozunk :)

A végére egy kis statisztika:
  • Összes oldalmegjelenítés: 10 824
  • Legtöbbet olvasott bejegyzés: Kérdéslista a tenyésztőhöz (899 olvasás) 
  • Olvasók a világban: Magyarország, USA, DE, UK (utóbbi három országból szerintem félrekattintottak :D)
Eszembe jutott, hogy akár minden bejegyzést (rövidítve) megírhatnék angolul is, de őszintén szólva magyarul is elég sok energiába kerül :D Még meggondolom...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, hogy olvastok minket!! ❤️❤️❤️

(.. és ha valaki közületek ír blogot, azonnal szóljon!!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése