2019. május 9., csütörtök

Newton mint reklámkutya és skót juhász nyakörvajánló a www.bol-dog.com-on!!

Namost, aki ismer az tudja, hogy extrém módon (értsd: betegesen) vonzódom a szép nyakörv- és pórázkollekciókhoz és a fizetésem jelentős részét képest vagyok ebbe fektetni.. mostanában egész jól sikerült ellenállnom, de aztán mégse.. ma rendeltem egy pórázt Nyunyunak... megint.

A megrendelt póráz :D Free love - szerintem tökéletesen kifejezi Nyunyu vágyott hozzáállását a világhoz. Forrás: www.bol-dog.com

De hát a pórázt és nyakörvet minden nap használjuk!!! Naponta többször! Miért ne legyen szép, színes és vidám? Ráadásul inkább engem öltöztet, mert rengeteget sétáltatok szabadon, szóval a választás során már nem csak a kutya, hanem a saját stílusomra is figyelek!!

A legtöbb kollekciónk a Bol-Dog-tól van (már külön szekrényt létesítettem nekik és csak az adott évszakhoz választott darabokat akasztom ki a fogasra).

Ma amikor böngésztem, láttam hogy újdonságként fajtaspecifikus nyakörvajánlókat is csináltak, ahol a skót juhász is szerepel és Newton az első kép :) Köszönjük szépen a Bol-Dog-nak és Sasvári Évának!! (A fotót Mák Csollán készítette).

Az oldal megtekinthető ITT. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése