2019. április 7., vasárnap

Kirándulás - Csákberény 2.

Tegnap ismét a Vértest céloztuk meg, de ezúttal csapatostól :)

Én javasoltam az útvonalat, 3 alternatívát terveztem meg, végül ezt választottam. Mivel az út első fele ismerős volt múlt hétvégéről és tudtam, hogy nagyon szép, nem kellett sok időt tölteni a gondolkodással.

Kibővítettem az útvonalat, visszafelé így nem a Gémförtés-, hanem a Köves- (vagy Ugró-)völgyön megyünk - az egész túra a zöld+ jelzésen halad.

Térkép:



Mivel ebből így valószínűleg semmi sem látszik, ellenben ma megtaláltam ugyanezt a túrát leírással, mindennel a Természetjárón, meg lehet nézni ITT. (csak mi a másik irányban mentünk végig rajta :))

Mivel nem nagyon készítettem képeket (a többiektől várok még) csak ezt teszem fel :)


(Közben kaptunk egy olyan szuper kis videót Petitől, muszáj feltennem IDE is!!!! :))

Végre elkészültünk Dóri búcsúajándékával (igaz, múlt hétvégén költözött el, de a hétköznapjaim az átlagnál is húzósabbak, így sajnos egyáltalán nem volt időm ezzel foglalkozni), amit át is adtunk neki a túra elején :) Úgy láttam nagyon tetszett neki és örült :)



A túra második fele kicsit rohanósra alakult, miattunk, mert nekünk még aznapra tanfolyamunk volt Sopronban a Kiscsórival, ráadásul városi foglalkozás.

Végül sikerült időben hazaindulnunk, még a kocsiból rendeltem KFC-s kaját házhozszállítással (aztán majdnem le is csúsztunk róla, mert csaknemjött-csaknemjött a futár.. konkrétan már nyitottuk az ajtót hogy muszáj indulnunk, amikor ott állt)... Megragadtuk a kaját, Nyunyut leparkoltuk otthon és már robogtunk is Sopron felé.

A foglalkozás jó volt, bár mindannyian hulla fáradtak voltunk, Asszírka aranyom kb azt se tudta hol van.. :D Nagyon cuki volt, kóválygott összevissza :D Szóval munkáról nem sok szó volt, azért nagyon szépen összeszedte magát egy-egy feladat erejéig.



Szuper hétvége volt ismét, de mondtam Gábornak, hogy több ilyen vasárnapot nem csinálunk :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése