2019. április 29., hétfő

Asszírka sikeres középfok!

Asszírka tegnap sikeres vizsgával zárta a középfokú tanfolyamot Sopronban, tehát hivatalosan is felnőtt, már ami a tanfolyamokat illeti :)

A kutyák az egész délelőttöt végigsétálták, szó szerint, voltak Pannonhalmán, a Duna-parton, szóval a lefárasztással nem volt gond. Ugyanakkor Asszírkáért nem kell aggódni, őt jelenleg igencsak nagy feladat két óránál hosszabb időre kifárasztani. Kvázi lehetetlen.


A vizsga 6-kor kezdődött, pontosan érkeztünk, de volt fél óra csúszás. Mivel én ritkán vagyok kettesben a Kiscsórival, mindig meglepő nekem, hogy ha egyedül van, mennyivel cukibb :) Értsd: nem akkor az arca. Most is olyan cukin, egy hang nélkül várakozott velünk, egyhelyben, póráz nélkül. Aranyosan lefeküdt közénk, a lábikóját rátette az enyémre és hozzám simult :) Mindig ilyen kutyát akartam :) Pont mondtam Gábornak, hogy mennyire Nyúl ellentéte.. Newton egy ilyen várakozásba annyira kínlódik, hogy hihetetlen. Nyüszít, visít, menne - és általában nagyon idegesítő. Ha nem mehet oda a többi kutyához az meg kész szenvedés.. ilyenkor fejhangon sipít.. szuper. Ha feszkózol, ő is még inkább befeszül, szóval, igazán élvezetes.. Asszír ezzel szemben nem akar odamenni a többi kutyához, a csoporttárs kis bordert többször elvitték tőlünk 10 méterre, a kiskutya ilyenkor aranyosan és érdeklődve nézi - és ennyi. Pedig nem tart más kutyáktól - óvatos szokott lenni, de nem fél. Ha Newton lett volna ott, őt fenyegethettem meg tilthattam volna ötszázzal.. szóval Asszírkával nagyon élvezetes az élet, ő igazi kis optimumkutya, igazi konformista.

A 7-ből hatodikként kerültek sorra végül.

Az első, palánk-kúszó kombinációt gyönyörűen, hiba nélkül vitték - ez azért minimun egy agility-s ebtől :D

A kézjel feladatnál a fektetésből ültetéshez 3 jel kellett, a bójához küldésnél másodszorra sikerült kiküldeni.


Kézjeles feladat - ültetés

Bójához küldés előtti alapállás
A behívás közbeni megállításba Asszírka előbb belefeküdt, de Gábor újra hívta és másodszorra, zónán belül szépen fektette. Nagyon ügyesek voltak!!!

A bíró kiemelte, hogy szimpatikus párost alkottak Gáborral és nagyon tetszett neki a köztük lévő kommunikáció. Eni az oklevelek osztásakor azt mondta, látszott a kiskutyán az értés és neki is tetszett a kutya és gazda közötti kapcsolat. Kiemelte, hogy szép ívet futottak be a tanfolyam alatt és hogy jelentős a változás a kezdetekhez képest. Már itthon is beszéltük, de a kicsi esetében a tanfolyamok mindkétszer óriási pozitív változást hoztak - Asszírka nagyon meghálálja a minőségi foglalkozást. Ez is érdekes - Asszírka meghálálja, Newton viszont kb megpusztulna nélküle, neki létfeltétel.

Ezúton gratulálok én is, szép munka volt, ez az eredmény Gábor és Asszír dicsősége, nekik köszönhető a szép 92/100-as pontszám, nekem most nem lett volna kitartásom az egészhez...


Büszkeség :)

Az ünnepelt :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése