2024. március 10., vasárnap

Tréningnap ismét

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy egymást érik a tréninghétvégék, mindig be tudunk csatlakozni valahová.. múlt hétvégén a PeKe terelőnapra, ma SuBa nyílt tréningnapra, jövő héten Mátéék rendeznek smooth collie-s bulit (ahová kakukktojásként beszivárgunk a hosszúszőrű Nyúllal :D), április elején pedig a kenneltalink is Székesfehérváron lesz, szóval: juhúú!

A nap mondjuk úgy kezdődött, hogy alig bírtam felkelni, én nem tudom, olyan jól aludtam, hogy semmiképpen nem akartam abbahagyni XD kávézni nem volt időm, mert ezek után a készülődéssel sem tartottam világcsúcsot, plusz el kellett ugranom a boltba, jutifalatért, egész pontosan sajtért, mert az nem volt itthon. Tanultam ugyanis a múltkori hibámból, amikor (mint régebben) töpörtyűvel jutalmaztam tréning közben. Viszont Nyúl gyomra ettől elszokott az elmúlt időszakban és kellemesen végighányta az aznapi éjszakát.. Nem csodálom, aranyom, hogy nem bírt el ennyi zsírt ilyen hirtelen. A másik terelőtréning-jutifalatunk a sajt, mert imádja, nagy kockákra lehet vágni, zsebben egész jó tárolni és jól dobható, észrevehető Nyúlnak a földön. Szóval prémium ementáli beszerezve, indulás 8 után pár perccel.

3 tréning volt a mai előirányzat, nekünk délelőtt egy ment le, délutánra maradt kettő. Ez így annyiból nehezített pálya, hogy délutánra azért a Nyúl is sokkal jobban elfárad a rengeteg ingertől, de őszintén szólva nem igazán szoktam lerakni. Tudom, hogy aki profi, az pihentet, stb. Én viszont azt szeretem ezekben a napokban, hogy tényleg minden percét együtt töltöm a kutyáimmal, szabadon, időtlenül, boldogan. Így a Nyúl is jön velem mindenhova. Ebédelni, sétálgatni, kávézni, nyilván terelni is :D a harmadik körre mondjuk már futni is alig tudott, feküdni nem szívesen feküdt le - mert abból fel kell állni - és megállni is elfelejtett. De ez tényleg nem köcsögség nála, mert az első 2 körben pro-n tolta. Ha elfárad, mindig "megsüketül", más szitukban is. Továbbá nyilván nem ideális, hogy hétközben keveset mozog, aztán hétvégén ilyen terhelést kap. Nagyon odafigyelek rá, hogy ne okozzak neki sérülést/károsodást, ettől függetlenül ez most egy ilyen élethelyzet. Amint tudom, visszaviszem őket fizio-ra, mert a világ legjobb dolgának tartom és az sokat fog segíteni nekünk ebben is. Azonkívül az egészségmegőrzés is egyre fontosabb lesz most már.

Csak röviden írok, emlékeztetőnek, mert nemsokára etetnem kell és amúgy is hulla vagyok :)

Az első 2 kört Szandival toltuk, mindig nagyon szeretem a tréningjeit. Egyoldali szlalom, védelem volt a fő irányvonal, illetve teljes körök futása, mindkét irányba, testjel-csökkentéssel. Én nagyon elégedett és boldog voltam, Nyunyu nagyon szépen veszi fel a fonalat, a tanítás részt pedig teljesen érti is.


A második körben akadálymunka következett, nagyon szeretem. Nagyon tetszik, hogy meg kell oldani különböző szitukat, a kutya meg a saját pozícionálásommal. Nyúl nagyon szépen dolgozott. Higgadtabb és szebb a munkája, mint régen, ezért pontosabb is. És nekem tökéletesen megfelel. Volt amit kétszer-többször próbáltunk, mert pl nem tudtuk ráfordítani a nyájat rendesen az akadályra szinte helyből, de engem ez sem zavar. A lényeg, hogy sikerüljön. És a Nyúlnak olyan szuper kommunikációja van velem, mindig olyan boldog vagyok. Simán tudom kérni, amíg én egy helyben állok, hogy a hídon menjen át, vagy a szűkítőn, a birkához. Sokszor az én birkához nem értésem miatt nem sikerülnek dolgok. Ebben a körben is toltunk irányokat, majd ez is stabilizálódik.

Szerintem elégedett.

A harmadik körben Bea vett át minket, itt elhajtás volt a terv, de kértem, hogy hagyjuk ki.. nem akartam már stresszelni a Nyulat ezzel a (számunkra) nagyon nehéz feladattal, amikor hulla volt. Picit pihent velem a klubhelyiségben ez előtt a kör előtt, de már totál kivolt. Beától így nagyon szuper feladatokat kaptunk, hogy szedjünk ki a karámból nyájat és vigyük hátra a hátsó pályára, vagy egyik karámból tegyük át őket a másikba, aztán kifutásokat gyakoroltunk, meg kicsit megállítást, hát ez utóbbi már értékelhetetlen volt:) de jól éreztük magunkat, és boldogan fejeztük be ezt a napot. Köszönjük szépen Mindenkinek, aki hozzájárult!

Hazafelé a szokásos Fressnapf kör megvolt (sokkal jobban útba esik, mintha itthonról kell elmennem majdnem Győrig), aztán nem sokkal fél 6 után totális hullaként beestünk haza. És most meg kell innom legalább 1,5 liter vizet, mert alig ittam, aminek következtében széthasad a fejem.

Te mit ülsz még ott??



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése