2021. március 12., péntek

Eü check

A héten kedden eljutottam végre oda, hogy elvigyem a kiskutyákat vérvételre. Egyrészt megcsináltattuk a szokásos tavaszi dirofilária tesztet, ami nélkül nem lehet elkezdeni a gyógyszerezést szívféreg ellen, másrészt szeretem, ha időnként látok egy általános vérképet a kutyáimról. Utóbbiból lehet következtetni a vese- és a májfunkciókra, esetleges gyulladásokra a szervezetben. Idősebb korban az éves ellenőrzés mindenképpen ajánlott, 10 év felett pedig a féléves sem túlzás szerintem.

Newton-nak utoljára 2018 tavaszán volt ilyen eü vérvétele, a kicsinek pedig még sohasem.

Az általános jólétük és egészségük mellett a sportok miatt is fontos nekem a visszajelzés, illetve mivel mostanában jobban melléetetek a tápnak (Acana Pacifica Dog), ezért is szerettem volna, ha látom, nem csinálok-e valamit rosszul.

Örömmel jelentem, hogy mindkét kuttynál minden rendben van. Dirofiláriára negatívak, a vérképük pedig teljesen rendben van. Juhúúúú.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése