2019. február 11., hétfő

Kvíz újratöltve :)

Végre ismét eljutottunk a Quiznight-ra, ahová - természetesen - Nyunyu is elkísért minket :) Kíváncsi voltam, mennyire emlékszik a szitura :)

Odafelé rohantunk, mint mindig.. :D Még így is szuper asztalunk lett, nem a tömegben hanem kijjebb, ahol normálisan elférünk, a kutyával együtt.


Nyunyu kezdetben nem nagyon akart elfeküdni, meg volt egy másik kutya is a teremben (ők nem maradtak), ez eléggé lekötötte. Aztán az első kör végére, illetve a második körben már nagyon szépen pihent mellettünk, volt amikor az oldalára borult és majdnem aludt :)

Ezúttal vittem neki pokrócot, eleinte csakazértis mellé tette le magát, végül azért rádöbbent, hogy az miatta van ott :) Szerintem ezt rendszeresíteni fogom, tanultam az online tréningen, hogy nem árt egy nyugiplédet kondícionálni.

Adtam kevés rágnivalót is neki, az elsőt eltüntette, a másodiknál leszedte a csirkehúst a szárított répáról és a répát hagyta ott a fenébe :D

Nagyon cuki volt és ilyenkor nagyon imádom, szeretem hogy tényleg el tudom vinni őt magammal akár ilyen helyre is, annyira kultúrált :) .... és egyszerűen örülök, hogy ott van velünk.

Ami Asszírkát illeti, neki ez sok lenne. Mostanában amúgy sem igazán tud várakozni, nyünnyög, ugat, türelmetlen. A tömeget nem hiszem, hogy értékelné, de ki tudja. Annyira nem rossz a helyzet, most már egyre több embernek hagyja magát azonnal megsimogatni, sőt, azután már le se száll az illetőről :)

Majd megpróbáljuk azért őt is elvinni, de egyedül, illetve felkészülünk, hogy ha nagyon sok neki, akkor ki/haza tudjuk vinni. Nehéz megtippelni, mit szól majd, kicsit stresszes lesz, az biztos - de ezt meg szokni kell.


Hogy lehet ilyen fejjel nézni? :D

Okos Cukinyúl



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése