2018. július 1., vasárnap

Székesfehérvár -> Herend -> Bánd -> Pannonhalma

Köszönjük hogy utazásához járatunkat választotta... 

Szóval ismét országjáró körutat tettünk - miután szombaton is dolgoztam, a hétvégénk egy napos volt. Mit jelent ez? Muszáj mindent belepréselni... :D

Azt hiszem nem fejtem ki nagyon a dolgokat. Szóval: Székesfehérvár, terelés. Newton eléggé fel volt húzva, hiszen a szombatjuk is unalmasan telt.. így eléggé belerongyolt a nyájba párszor, viszont nagyon sok mindent nagyon szépen csinált!




Farmcolliek :D
Ezután a 8-as útra térve elhúztunk Herend-re, a Herend CAC-ra, hogy találkozzunk Katáékkal és persze Asszírka tesójával :)


Klónok :D - na melyikük Asszírka és melyik Hanzo?

Newton csodaszép apjával, Shiro-val

Ez a gyönyörű oroszlán minden évben más herendi mintában pompázik

Herend oroszlánja - szinte pontosan egy évvel ezelőtt is meglátogattuk :)

És ilyen fotónk is van egy évvel ezelőttről - a blogban is megtalálható :D
A kiállítás tömegnyomora után - amit én is nehezen bírok meg Newton is - beígértük a kutyáknak a bándi Esseg-várat, amit még én sem láttam :) Túlságosan messze van ahhoz, hogy ezért eljöjjünk ide, pedig Bánd igazán gyönyörű kis falu... a kuttyok nagy rohangálást csaptak a várban, nagyon tetszett nekik.



A vár nagyon hasonlít a Vázsonyira :)
Ezután hazaindultunk, majd következett a szokásos, jól megérdemelt csodálatos pannonhalmi cappuccino és süti... ilyenkor mindig úgy érzem, nagyon-nagyon jó dolgom van az életben.. :D


Nem lehet mást mondani... egyszerűen tökéletes... köszönjük!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése