2017. május 30., kedd

Elő-előkészületek

Tehát Kata jelezte, hogy kiskutyák várhatóak az év elejére, Yasha - Shiro párosításból...


Anya: Yasha (Kissed By An Angel Of The Holy Mountain)
Apa: Shiro (Marvalan The Rainmaker)

Ilyenkor óhatatlanul következik a hosszas agyalás, vívódás, belefér-e most az életembe, fel vagyok-e készülve egy újabb 10-15 évre, stb-stb. Nehezítő tényezőként olyan albérletben éltünk, ahol a szerződés szerint tilos volt az állattartás. Gondoltam, döntse el a sors... rákérdeztünk a tulajnál, hogy nem lehetne-e esetleg... őszintén szólva bíztam a jóváhagyásában, mert nagyon rendes albérlők voltunk, a lakás 90%-a járólapos volt, érzékeny tárgyak sehol, illetve elmondtam, hogy a kiskutya nem lesz ott egyedül napközben, amikor dolgozunk, kiviszem reggel Anyához (kb 10 km), ott a kertben egész nap kényelmesen elbandázhat. Ahogy ez lenni szokott, nemleges választ kaptunk. Nagyot csalódtam és nagyon dühös is voltam. Katánál lemondtam az érdeklődést az alomra...(egyébként elsőválasztó lettem volna, hiszen már az előző alomnál is ott voltam, bár csak mint tájékozódó jövőbeli gazdi)

Sokszor úgy érzem, az állattartás tiltását kicsit túlérzékenyen kezelik a főbérlők... (a kisgyerekek és az egyetemisták pl ugyanúgy, vagy jobban le tudnak élni egy lakást - tapasztalatból mondom, nekünk is volt régen kiadott lakásunk) nekik mégis minden további nélkül kiadják őket. És ez ismét az elsődleges okok között szerepel az állatmenhelyi leadásoknál.. de most tényleg, mit csináljon aki pl munkahelyet vált, muszáj költöznie és egyszerűen nem talál albérletet, ahová vihetné a kutyáját/cicáját.. ?

Annyira felidegesítettem magam, hogy nekiálltam új albérletet keresni.. azt hiszem, a Jóisten kegyes volt hozzánk, mert belefutottam egy hirdetésbe, ahová feltüntették, hogy állat nem akadály.. azt hiszem fényévente látni ilyet... gondoltam, ezt már biztosan elkapkodták, hiszen több főbérlőtől is megkaptam, hogy "kisasszony, ma már Ön a harmadik, aki kutyát szeretne hozni magával a lakásba, de a válaszom sajnos nem..." - talán át is lehetne gondolni, hogy ezek szerint elég nagy igény mutatkozna erre... 

Felhívtam a hirdetőt, aki mondta, hogy még szabad a lakás!!! Másnap már át is mentünk megnézni (akkor azon aggódtam, hogy biztosan valami borzalmasan leélt hely lehet, ha engedik a háziállatot).. Kisebb volt mint amiben laktunk, de nagyon takaros, a főbérlők is nagyon kedvesek voltak és a hely is kiváló - vasút 5 perc, belváros 7 perc. 1 nap gondolkodási időt kértünk, aztán válaszoltunk is: költözünk!!

Tehát nálunk úgy kezdődött, hogy költöztünk a kutya kedvéért.. amúgy meg vagyok róla győződve, hogy az időpont egy kiskutyához soha nem igazán ideális :) mindig nekünk kell megteremtenünk a körülményeket.

Jó tanács: javaslom inkább a tavaszi kiskutyát, mert ha télen kell 2 óránként le/kifutkározni vele pisilni, az elég megterhelő.. még jó időben is az, de hidegben, latyakban...eee. Illetve az éves szabadságtervünkbe 5 nappal mindenképp számoljunk a kiskutya beszoktatásához..

Amint aláírtuk az új albérleti szerződést, már ment is Katának az sms :) Addigra tudtam, hogy van egy tricolour kan (és pont 1) így egyértelmű volt a választás... Kata úgy mondta, ő nekem született..

Le is foglaltuk a Kis Nyulat, de mondtam Katának, hogy azért a végleges foglalással megvárom a személyes találkozót (folyt. köv.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése