2021. december 9., csütörtök

Ezmiez HE?

Arról van szó, hogy a kutyáink elromlottak. De nem kicsit - nagyon!

OK, régebb óta megvan a "felsunnyogok a kanapéra, amikor nem látják"-szitu, amit itt a házban már meg sem kíséreltünk megakadályozni. Nem kerítettük ráccsal a kanapét, nem zártuk ki őket a szobákból, éjszakára, vagy amikor nem vagyunk itthon.

A helyzet tovább alakult. Asszírka szokásos kurvacuki üzemmódjában elkezdett felkéredzkedni, később felfolyni mellénk, amikor sorozatot néztünk. Ez azután már automatizmussá vált, a főcím elhangzása azt jelentette, hogy tutira hárman fekszünk a kanapén. Jó, végülis cuki, szőrös, meleg, dünnyög mint a macskák, hát mi baj lehet..

Na OK, de nyilván egyenlőség/testvériség van, akkor jöjjön a Nyúl is. Ő ezt kegyesen vette tudomásul, mert amúgy nem rajong az összebújásért. Néha feljött, néha nem. Éjszakánként viszont szinte mindig fent alszik. Illetve minden egyes szituációban,a mikor ő szeretne fent lenni, gond és kérdés nélkül feltápászkodik. Legutóbb amikor ledőltem délután pihenni, akkor mászott fel mellém és még be is bújt a takaró alá is. Elképesztő.

Úgy voltunk vele, jó, beáldozzuk az egyik kanapét, még mindig van egy "csakamiénk" kultúrált a másik helyiségben.

Ámde.. egyik reggel a szobából kijőve mit hallok? Két helyről is karomkoppanásokat. Hát mit jelent ez? Mindkét kutya a kanapén aludt, sőt, a két különböző kanapén!!!!

Ma amikor hazajöttünk a 1,5 órás szakadó havas sétából, megtöröltem az állatkákat, hát mit látok 15 perc múlva? Asszírka a kultúrkanapén fekszik összegömbölyödve. Na azért ezt már mégse... leparancsoltam. Parancsoltam.... elég volt annyit mondani, "Asszírka!!" És persze azonnal tudta a kis görény, hogy tilosban parkolt!!!

De ez még semmi. Asszírka két egymást követő napon eljátszotta, hogy amíg én valami másra figyeltem, ő két lábra állva lopott a konyhapultról!!! Egyik este a vacsorájukhoz kikészített túróba zabált bele, másik reggel meg ellopott egy virslit, amit Gábor akart elkészíteni reggelire. Pofám leszakad. Azér ez ám nálunk nem divat!! Le is teremtettem érte, de ez ugye azt jelenti, hogy innét kezdve nem lehet megbízni benne. Pedig olyan büszke voltam rájuk, hogy mellettük ott lehet hagyni dolgokat!!

Naszóval én nem tudom mi történik itt, meg miez a beképzeltség, de úgy érzem akaratomon kívül átcsúsztam egy másik dimenzióba!!!

Természetellenes fotó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése