2021. július 4., vasárnap

Csak feljegyzés :)

Ennek a bejegyzésnek semmifelé hír- (vagy egyéb) értéke nincs, csak gyorsan lejegyzetelem magunknak az elmúlt pár napot.

Szóval. Kedden voltunk állatorvosnál az éves kötelező oltások miatt, miután július 13-án lejárt volna a kisállatok forgalmija. Inkább szeretem előbb elintézni, mint hogy elfelejtsem. Szóval megkapták a szokásos veszettség-kombinált oltásadagot meg bevásároltam Bracveto-t és Milprazont. Kellene csináltatnom útlevelet is nekik, mert várhatóan fogunk még külföldre utazni az idén. Hát ez nem olcsó, 9000 HUF/kutya, szóval inkább visszamegyünk jövő héten :D

Pénteken Évinél edzettünk egy Hoopers-t, nagyon ügyesek voltak a srácok! Sokan voltunk, így jól el is fáradtunk a végére, mert a kutyák persze akkor is szurkolnak, amikor más gyakorol, Nyúl konkrétan nyüszít meg időnként ordít, hogy róla időközben minden bizonnyal elfeledkeztek, pedig őisőisőis. Peti fog készíteni összevágott videót a gyakorlásról, ezt nagyon várom, majd felteszem :)

Szombatra kirándulást illesztettünk be, mivel nyugodtan szerettünk volna erdőt járni, a (mindig elmondom, de akkoris-mostis, szóval az egyébként utált) Cuha-völgybe mentünk, a szokásos Vinye-Hódos-éri 13 km-es körre. Nagyon kellemes volt az idő, fantasztikus volt az egész, imádtam. Biztos vagyok benne, hogy a kutyáknak is hiányzik az erdőjárás - bár ez egy elég unalmas út számukra, a sok széles kitaposott ösvénnyel, murvás úttal, de nemérdekel. Relaxálni akartunk. Vinyére visszaérve megláttam, hogy vannak kézművesek, rögtön oda is repültem a standjukhoz és vettem cukor kerámiadekorációt a kapura, meg egy nyakláncot ❤

Ma délelőtt pedig fotózás volt a téma! Ismét megkértem Petit (itt is köszönöm!!), hogy készítsen pár igazán profi képet a Nyúlról. Reggel 8-kor találkoztunk és negyed 9 körül kezdtünk. Kb egy órát töltöttünk el evvel, közben Nyulat állítottuk/ültettük/fektettük/behívtuk :) Kezd ismét embertelen idő lenni, szóval hiába itatgattam folyamatosan, ki is purcant az egy óra végére. Szerintem nagyon jól sikerült, ha elkészültek a képek, elárasztom velük a blogot - meg a mindent. Is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése