2021. július 18., vasárnap

Kirándulás - Ugod

Az egész hetem egy hulladék volt kutyázási szempontból, konkrétan hétfőn vittem utoljára én sétálni az állatkákat, utána Gábor járatta őket minden nap, itthon volt szabadságon, milyen szerencse.

Én kétszer gyakoroltam velük kb 10-10 perc hoopers-t (mert azon nem kell gondolkozni), meg elvittem őket hétfőn fizio-ra, pénteken pedig agility-zni. Az időjárás is elég érdekesen alakult, én imádom, amikor végre hűvösebb van, vagy esik, viszont utána kaptunk olyan napsütést 29 fokkal meg 80%-os páratartalommal, hogy csak úgy kóvályogtunk tőle...

Még a szombat is bénán alakult, a kutyák jobban le voltak téve mint hétköznap, szóval hát hagyjuk is. Alig vártam a vasárnapot és elhatároztam, hogy bármi legyen, végre együtt töltjük a napot. Mivel egyéb programunk nem volt és az időjárás hűvösebbnek ígérkezett, kirándulásra esett a választás.

Ugod-ra mentünk, mert innét még nem indultunk sosem és bár az út egy része ismerős volt, vártak ránk teljesen új szakaszok is. 13 km-t tettünk meg, érintve az ugodi kilátót, az ugodi tavat, elhaladva a Durrogós-tető mellett, csatlakoztunk a kék +-ra és azon visszakocogtunk az autóig.

Térkép:


Nagyon magas, 80%-os páratartalom volt ma is, szóval a kutyáknak - meg nekünk is - lógott a nyelvünk, de a hőmérséklet abszolút elviselhető volt. Az elején még aggódtam is, nehogy viharba keveredjünk, de azt megúsztuk.

Jöjjenek a szokásos emlékképek:




Az ugodi kilátóig helyes kis tanösvényt hozott össze a falu


Leszázalékolódtunk a páratartalomnak megfelelően.. nincs nagy rohanás felfelé

Az ugodi kilátó - immár visszatekintésből

Az ugodi tó - mesterséges, de szép, kiépített pihenőkkel

Ott reggeliztünk, fent


Nyúlnak tele a töke a páratartalommal...


Gábor nem állta meg, hogy kihalásszon a pocsolyából néhány sárgahasú unkát



A szokásos: pihenő közbeni játék :)

Csodálatos nap volt, őszintén nagyon élveztem.... kellemesen elfáradtunk, de nagyon szép tájakon jártunk, megint.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése