2020. szeptember 20., vasárnap

Kirándulás a Programok Hatlábonnal a Sorrento-szikláknál

Végre-végre-végre ismét eljutottunk Nóriékkal kirándulni! A forróság és az M1-es brutális nyári forgalma miatt az elmúlt hónapokban kihagytuk a túrákat, bár, ha jól láttam, ők is szüneteltették őket, inkább evezni jártak :)

Rövid leszek: tökéletes program volt. Úgy éreztem, mindannyiunknak pont erre volt szüksége: a bandázásra, beszélgetésre, kellemes kirándulásra, boldogítós-vidám feladatokra.

Gyönyörű, egyszerűen meseszép őszi, napos, meleg időnk volt. Az útvonal a Sorrento-sziklákig lenyűgözött, komolyan, az egyik legszebb Hatlábas kirándulásunk lett. Örültünk a többieknek, most már többeket ismerünk, jól esett beszélgetni.



A kutyáink földöntúli boldogságban leledzettek, Newton odavan a falkázásért, többi kutyáért, az erdei kirándulásért, rohangálásért és imádja a feladatokat. Olyan lelkesen vett részt mindenben, közben a fején a boldogság - nevetnem kellett, ha ránéztem :D Még ma reggelre is kitartott az öröme, amikor indultunk a mai bandázós körre, örömugatást rendezett a kaputól a kocsiig ❤

Asszírka aranyom általában totálisan szétesik a sok-sok ingertől, a fókusza cserepeire esik, de boldognak végtelenül boldog ő is. Tegnap speciel egy németjuhász szukába szeretett bele (hála égnek rendkívül visszafogottan udvarol, inkább cuki mint zavaró), akinek azonban hiába dünnyögött vágyakozva, se tette-se vette. Ilyen ez a szerelem.

A Sorrento-szikláknál, csoportképhez készülődve

Éééés: csoportkép!

A feladatok között megint volt vegyesen mindenféle, kedvencem a láb-alagúton való előreküldés és az ötösével szalag-átugrás volt (csak a kutyák :)).

Meglepetten vettem észre, hogy elfáradtam a túra végére :) Máskor nem szoktam ennyire, de most az élmény, a meleg napsütés megtette a hatását. A kutyák is teljesen kidőltek, ez mindig rendkívüli elégedettséggel tölt el engem :D

Nem is tudom, annyira tökéletes volt az egész és annyira kerek, én elképesztően boldog voltam. Régen éreztem magam ennyire jól! Köszönjük Nóri!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése