2018. szeptember 23., vasárnap

Pár nap szabadság...

Minden évben ki szoktam venni pár nap szabadságot ősszel is - idén is így történt.

Néhány dolgot ügyintéztem, de amint lehetett, pánikszerűen távoztunk Vázsonyba.

Azt hiszem nem is nagyon kommentálom a dolgokat, csak felteszek pár képet, mert erőm az nincsen.. ma is valami hülye front van, újabban egyáltalán nem bírom őket..

Szóval: a pár napban vándoroltunk Pétfürdő és Öskü között, voltunk Úrkút felől a Kab-hegyen (jól megszívattuk magunkat - senki ne akarjon "nyiladékon" felmenni a hegyre..) és jártunk Balatonfüred felett, a Tamás-hegyen. Valamint pénteken elugrottunk még terelni is, imádtam :D

Jöjjenek az elmaradhatatlan képek:


Úton Pétfürdő és Öskü között





A kút, amelyről Úrkút a nevét kapta


A kék jelzés egy egykori iparvágányon halad

A Kinizsi-kilátó a Kab-hegyen

A kilátóból látszik Nagyvázsony is! :) (a fotón nem igazán..)

Ha nincs pecsétfüzet, jó az rajtunk is...

Úton a Lóczy-barlang felől indulva



A Koloska-csárda csodálatos helyen, a patak mellett, a Koloska-völgyben található



Cholnoky-emlékpark



A Tamás-hegy oldalában, cserszömörcék alatt :)




A terelés persze ezúttal sem maradhatott ki a programból. Gabinál meglepetésszerűen új birkák fogadtak minket.. mégpedig rackák. A merino-kal szemben ők aztán nem akarnak rám jönni, mert az emberekkel sincsenek annyira jóban. És sohasem állnak meg egy helyben, ha kutya van a közelben... nekem ez óriási élmény volt, meg Newton-nak is, mert így aztán rohanhatott, hogy valahogyan elérjünk velük A-ból B-be.. így sem nagyon sikerült, pedig kirohanta szegényem a tüdejét is :D Mindig lassítani szoktam, most meg annyira láttam a fején még futás közben is a csodálkozást, hogy állandóan "gyorsabban-gyorsabban-köööörbee"-t ordítottam.. :D Szóval én nagyon élveztem, mert sosem szorultam be a birkák közé :D Amúgy nagyon tetszenek a rackák, nagyon szépek. A szarvuk persze elég félelmetes, de Gabi megnyugtatott, hogy nem kell aggódni. Ha még rám is jönnének, akkor is kikerülnek inkább. Így is volt. A munkavizsgát Gabival egyeztetve jövő évre tervezzük, de mindettől függetlenül már most nagyon várom a következő alkalmat!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése