2018. március 2., péntek

Szánkózás

Tegnap voltunk szánkózni a kuttyokkal :) Aaaannyira jó volt! Kb 10 éve nem szánkóztam! 

Előkotortam a gyerekkori szánkónkat a garázsból és irány a domb! Annyira élveztem :) 

Asszír és Nyunyu rohantak mellettem, aztán Asszírkát ölbe vettem és együtt is csúsztunk párat :) Olyan kis cuki volt, csak ült és lesett, nagyon tetszett neki. Aztán gondoltam, Nyunyu sem maradhat ki a jóból, szóval a második körben (ekkor Asszírkát már otthon hagytam, mert elfáradt a közbeiktatott kutyatársaságos sétában) őt is felkaptam :) Az első csúszásnál félúton kiszállt, nem bír megülni egy helyben, ficánkolt - aztán a második-harmadik csúszást már nagyon élvezte, sőt, a végén még puszit is kaptam tőle :D

Képet sajnos nem tudtam csinálni (bár próbálkoztam), nagyon sötét volt, a kuttyok meg egyfolytában mozgásban, csak elmosódott foltok lettek a fehér semmi közepén :D

A szánkózás gyakorlásnak is jó volt, mert később jött még egy anyuka két gyerkőccel - így Nyunyukontrollt kellett bevetni, hogy nem kell utánuk is rohanni, hiába csúsznak visítozva mellettünk. Büszke voltam rá, nagyon ügyes volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése