2017. augusztus 9., szerda

30 nap 30 trükk - #5 Szerezd meg a játékodat!

Sejtettem én, hogy ez a 30 nap nem egymást követő 30 nap lesz :)) sebaj, töretlenül haladunk előre!

A mai trükkünk Nyúl új zsinóros labdáját használta fel: a feladat annyi, hogy a labdát a zsinórjánál fogva ki kell húznia a jutifalat-tartóból.

Hozzávalók: zsinóros labda és valami (övtáska, jutifalat-tartó), amiből a játék zsinórja kilóghat.

Nem akarom nagyon részletezni a dolgot, összefoglalva: a zsinór megfogásáig gyorsabban eljutottunk, mint a cipőfűző esetében, de ami azt illeti, az elején játszottam is a zsinóros labda zsinóros felével Nyunyuval és párszor klikkeltem amikor ráfogott.

Amikor ezután áttettem a labdát a jutifalat-tartóba, pár megfogás után a formálás miatt elkezdett tőlem távolabb keresni valamit, amivel talán csinálnia kell valamit... vissza kellett hívogatnom, hogy ne menjen feleslegesen az energiája (ma is 34 fok van...). Utána pedig ismét sokszor szétesett, hiába voltak sikeres fogásai. Minden zaj érdekesebb ilyenkor, a legkisebb is... nem tudom, ez lehet némi frusztráció is ("ha nem megy nem is érdekel") Nyúl részéről. Pedig klikkeltem eleget, de egy idő után nem klikkelhetek a részviselkedésre, mert beragadunk... többedszerre tapasztalom, hogy ha teljesen mozdulatlan vagyok a formálás során, akkor egyáltalán nem megy a dolog, megakad.

Így dinamikát kellett vinnem a dologba, picit minden klikk után kimozogtunk, meg picit játszottunk is a labdával.. így sokkal jobban ment. Azonkívül sokat kell szóban is bíztatnom, csipognom, "húznom" a kutyát, különben elveszti az érdeklődését és nincs mire jutalmazni...

Íme a trükk:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése