2017. augusztus 4., péntek

30 nap 30 trükk - #4 Borítsd fel a palackot!

Ez a trükk reggel jutott eszembe, amikor agyaltam, hogy az előbbi posztokban vázolt gondolataim mentén mit is tanítsak ma.. aztán amikor előkészítettem Nyúl reggelijét, megláttam egy ásványvizes flakont a csap szélén és arra gondoltam, ez tökéletes lesz! Végre egy dinamikus trükk, amivel Nyunyu egyszer már találkozott is az egyik foglalkozáson (akkor fa bábut kellett feldöntenie) és nagyon-nagyon tetszett neki :)

Miután elvileg új dolgokat kell tanítani, ezt pedig egyszer már gyakoroltuk, gondoltam az lesz az új elem, hogy az első ismétlés után felteszem a flakont egy nehezebben elérhető helyre, illetve beleteszem a távolról, vezényszóval küldést, így elfogadható új trükknek :)

Az nekem mindegy volt, hogy hogyan borítja fel a flakont, lábbal vagy orral, Nyunyu inkább lábbal dolgozik, most is ezt választotta :)

Hozzávalók:


Ásványvizes flakon, félig vízzel töltve

Ezt is formálással kezdtük és a borítás az első próbálkozástól kezdve ment (mondom én, hogy tetszett neki).

A nehezítésben először alacsonyabbra tettem a flakont, egy fatuskóra, majd fel a kutyaházra. Az előbbi szintén azonnal ment, a háznál először csak odament, megállt és nézte, nem "mászott fel" hogy feldöntse a palackot. Ezért kicsit közelebb kellett mennem először, így ráerősíteni, ha próbálkozott, aztán már lehetett küldeni őt oda is.

Ez a trükk mindkettőnk lelkivilágának nagyon jót tett, de ez látszik is a videókon (a kamerázás kérdését sikerült megoldanom, találtam egy helyet ahol megállt a telefon :) ... szerintem jól sejtettem, Newton tényleg a kamerát nézi, ha "felvétel"-pozícióba helyezkedek)

Az első videón az alap, a másodikon a nehezített verzió, íme:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése