2017. augusztus 1., kedd

30 nap 30 trükk - #1 Lábtörlés

Elkezdtük hát a 30 nap 30 trükk kihívást.. persze közben megérkezett a csodálatos 40 fokos hőhullám ajándékba, szóval tényleg lesz kihívás itt az elején.

Ahogy említettem, Newton szinte egyetlen trükköt sem tud és az alapok is hiányosak, szóval úgy határoztam, nagyon könnyű dolgokkal kezdünk, aztán a haladás alapján nehezítünk. Valószínűleg a bonyolultabb, összetettebb trükköket fel fogom bontani részfeladatokra és naponta csak 1-1 részletet veszünk belőle.

Első trükkünk a LÁBTÖRLÉS lett.

A hozzávalók (klikkeren, apró, friss jutifalatokon és a kutyán felül):

1. koszos lábtörlő, 2. nagyméretű jutalomfalatok


A lábtörlőre lépést formálással alakítottam, ebben van gyakorlata a Kisnyúlnak, gyorsan megvolt. Az első blokkban meg is elégedtem ennyivel, kb 3 klikk után.

Másodszorra kezdtem el a lábtörlő alá rejteni a nagyméretű jutifalatokat (egyesével). Newton továbbra is ráállt a lábtörlőre, de nem csinált semmit, kicsit szagolgatott a lábtörlőn. Ezért néhányszor felemeltem a lábtörlő sarkát, hogy megérezze a falatkák szagát és erősebb legyen a motiváció. Ez segített,  elkezdett tétován lábat mozgatni (nem írom, hogy kaparni, mert jóindulattal sem lehetett volna kaparásnak nevezni). Erre ment klikk és nagy dícséret, azon kívül megkapta a falatot a lábtörlő alól is, ami felpörgette :) itt volt egy olyan hogy picit nem figyeltem és az orrával felhajtotta a lábtörlőt és kilopta a falatot... eee. Következőre már ráálltam a lábtörlőre két lábbal :)

A harmadik blokkban már nem rejtettem falatkát, így is nagyon szépen ment a dolog :)


A blokkok szerintem átlag 1 percesek voltak. Vezényszót nem raktam hozzá, ez ugye nem is "kötelező" ebben a kihívásban.

Úgy vettem észre, Newtonnak nagyon tetszik a tanulás, a jackpot és játék ellenére is alig akart leakadni a témáról, kereste a lábtörlőt, hogy további falatokat gyűjthessen :) ....így kivittem kicsit az udvarból és kint is játszottunk, hogy teljes legyen a levezetés (és a boldogság).

Videózásban nem vagyok valami gyakorlott, így ez meg nekem kihívás, de íme az első trükkünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése